Gjest Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Noen som kan gi meg tips på hvor jeg får tak i Effektanlegg og luftfilter til e39 540i... Gjerne noe av litt bedre kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 er vel bare eisenmann som gjelder på eksos,det får man vel hos Motor Technik! luftfilter har du vel forhåpentligvis på bilen! er vel ikke noen grunn til å bytte til noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 tenkte på knfilter da.. men det er vel lett å få tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 hva skal du med kn filter da? er jo bare så motoren skal få suge mere dritt! tar vel livet av luftmassemålere også har jeg forstått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 har lyst på litt mer lyd da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Bare sett på K&N filter du Gjør ingen skade Og Eisenmann er godt valg ja, men du har jo også Scorpion eller Supersprint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Annbefaler deg å ikke sette på noe powerfilter. Jeg hadde dette på min 540, og det fucka til luftmengdemåleren skikkelig. Det gjorde at girkassa gikk i nødprogram og låste seg i fjerde gir. Dette skjedde veldig ofte. Måtte slå av bilen, vente en liten stund også starte igjen, så var den fin igjen, men skjedde ofte altså. Satte på originalt filter og det har ikke skjedd siden! Men effektanlegg går ann å sette på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Anderslien, hvilket filter brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Anderslien, hvilket filter brukte du? Brukte et filter fra GS Bildeler som kosta 800kr. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Fordi billigfiltere har dårligere kvalitet enn de som koster litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Fordi billigfiltere har dårligere kvalitet enn de som koster litt. Jepp, hadde nok ikke skjedd med ett par K&N filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Eisenmann og Scorpion går vel for å være bra etter som jeg har skjønnt,men etter lyden å bedømme så er det litt mer lyd i Scorpion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Annbefaler deg å ikke sette på noe powerfilter. Jeg hadde dette på min 540, og det fucka til luftmengdemåleren skikkelig. Det gjorde at girkassa gikk i nødprogram og låste seg i fjerde gir. Dette skjedde veldig ofte. Måtte slå av bilen, vente en liten stund også starte igjen, så var den fin igjen, men skjedde ofte altså. Satte på originalt filter og det har ikke skjedd siden! Men effektanlegg går ann å sette på Mener å ha lest her på forumet om brukere som fikk det samme problemet som deg - felles var at de hadde automatkasse... Correct me if I'm wrong Og sett på K&N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 har et kon filter fra "greenfilter", og jeg har aldri hatt noe problemer. vasker mitt ganske ofte da.. Og det kommer en grov grom lyd fra motorrommet nå, pga filteret har ikke noe effektanlegg(enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Men jeg har manuellkasse da.. tror uansett jeg går for KN ja:) Men kom gjerne med flere synspunkter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå