Dirty Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 rofl men uansett poenget mitt var at jeg ikke tror det er "positivt" og nevne i en salgsannonse at man selger bilen sin fordi man har mistet lappen hva om man han mistet lappen i mamma sin bil da da er ikke bmwn grisekjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 rofl men uansett poenget mitt var at jeg ikke tror det er "positivt" og nevne i en salgsannonse at man selger bilen sin fordi man har mistet lappen hva om man han mistet lappen i mamma sin bil da da er ikke bmwn grisekjørt LMFAO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ser selger har dysleksi så han har nok skrevet en null for mye. Er nok ikke der feilen ligger Adam Azijev heter han.. Så feilen er at han er av utenlandsk opprinnelse? Skal ikke starte noen ny rasisme-debatt her og nå, siden det bare resulterer i stengt tråd, men hvis DU, Dr_S, hadde vært adoptert, bodd i Norge siden du var 8mnd gammel, oppdratt av "norske hvite" foreldre, snakket norsk og vært norsk statsborger så godt som noen, og allikevel få føle hverdagsrasismen på kroppen, så skjønner du hvorfor jeg reagerer! Jeg fikk inntrykk av at det var litt humoristisk ment det du skrev, men måtte bare blåse ut litt! Jeg har diskutert med deg før i andre tråder om dette temaet, og vet hvorfor du har dine synspunkter, og det respekterer jeg, og jeg respekterer yttringsfriheten her i landet, men rasisme/nazisme/nasjonalisme starter oftest i det små, og det opereres i skjul, derfor syns jeg det er viktig og ta tak i dette der man kan, selvom det kun er pga. en uskyldig kommentar som din! Husk, at på innsiden er vi alle like! M5 og M6, så ulike i design, men de har samme motor Alt er jo rasisme idagt! Alle må jo være åpen for litt humor. Det er forskjell fra rasisme til humor... Alle de svenskevitsene som finnes om at svensker er dummere en nordmenn, er dette og rasistisk eller er det bare humor?? isåfall er jan-teigen litt av en rasist! sorry OT men er lei av dette rasist-bestyret skal nevnes om alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Beklager jeg fikk ikke med meg den biten hvor det i annonsen stod at han kjørte i 90 i en 60 sone. Og det kommer jo veldig ann på hvor denne 60 sonen er da. Hvis man kjører over fartsgrensen vil jeg mene at det er forbudt uansett hvor den er eller hva du eller jeg mener om fartsgrensen i alminnelighet. Det enkleste er å respektere fartsgrensene på de offentlige veiene i Norge og kjøre fra seg på bilbaner og/eller Autobahn... så vet man hvor man står... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 skillbill, poenget mitt var at han skrev dårlig norsk pga han var utlending Men kan jo hende han har dysleksi også da, i tillegg hehe. Synes du det er rasisme, er du rar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Beklager jeg fikk ikke med meg den biten hvor det i annonsen stod at han kjørte i 90 i en 60 sone. Og det kommer jo veldig ann på hvor denne 60 sonen er da. Hvis man kjører over fartsgrensen vil jeg mene at det er forbudt uansett hvor den er eller hva du eller jeg mener om fartsgrensen i alminnelighet. Det enkleste er å respektere fartsgrensene på de offentlige veiene i Norge og kjøre fra seg på bilbaner og/eller Autobahn... så vet man hvor man står... Og det sier han som bor i et land med veier som har 130 soner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Beklager jeg fikk ikke med meg den biten hvor det i annonsen stod at han kjørte i 90 i en 60 sone. Og det kommer jo veldig ann på hvor denne 60 sonen er da. Hvis man kjører over fartsgrensen vil jeg mene at det er forbudt uansett hvor den er eller hva du eller jeg mener om fartsgrensen i alminnelighet. Det enkleste er å respektere fartsgrensene på de offentlige veiene i Norge og kjøre fra seg på bilbaner og/eller Autobahn... så vet man hvor man står... ja kunne ikke vært mer enig. var nedover senest for 3 uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Og det sier han som bor i et land med veier som har 130 soner Hva skulle en tysker evt. ha svart ?... de har fartsgrenser som må følges i Tyskland også selvom de har en Autobahn som på enkelte seksjoner har fri hastighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 skillbill, poenget mitt var at han skrev dårlig norsk pga han var utlending Men kan jo hende han har dysleksi også da, i tillegg hehe. Synes du det er rasisme, er du rar Point taken! Hehe... Det var et innlegg tidligere i tråden, der en nevnte/hintet om fordommer pga. det du skrev, og grunnet tidligere diskusjoner med deg var jeg nok litt rask! Beklager, my bad! Angående fartsgrenser så er det jo greit og følge de lover/regler/grenser som gjelder, men det hadde vært fint om fartsgrensene her i Norge var litt mer i samsvar med vei-standarden enkelte steder! F.eks 4-felt med 100-sone Her kunne det fint vært 130! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ser selger har dysleksi så han har nok skrevet en null for mye. Er nok ikke der feilen ligger Adam Azijev heter han.. Så feilen er at han er av utenlandsk opprinnelse? Skal ikke starte noen ny rasisme-debatt her og nå, siden det bare resulterer i stengt tråd, men hvis DU, Dr_S, hadde vært adoptert, bodd i Norge siden du var 8mnd gammel, oppdratt av "norske hvite" foreldre, snakket norsk og vært norsk statsborger så godt som noen, og allikevel få føle hverdagsrasismen på kroppen, så skjønner du hvorfor jeg reagerer! Jeg fikk inntrykk av at det var litt humoristisk ment det du skrev, men måtte bare blåse ut litt! Jeg har diskutert med deg før i andre tråder om dette temaet, og vet hvorfor du har dine synspunkter, og det respekterer jeg, og jeg respekterer yttringsfriheten her i landet, men rasisme/nazisme/nasjonalisme starter oftest i det små, og det opereres i skjul, derfor syns jeg det er viktig og ta tak i dette der man kan, selvom det kun er pga. en uskyldig kommentar som din! Husk, at på innsiden er vi alle like! M5 og M6, så ulike i design, men de har samme motor Alt er jo rasisme idagt! Alle må jo være åpen for litt humor. Det er forskjell fra rasisme til humor... Alle de svenskevitsene som finnes om at svensker er dummere en nordmenn, er dette og rasistisk eller er det bare humor?? isåfall er jan-teigen litt av en rasist! sorry OT men er lei av dette rasist-bestyret skal nevnes om alt! Sorry OT!: Jeg er absolutt åpen for humor, også når det gjelder rasisme, men det kommer an på settingen! Angående mitt innlegg til Dr_S så kan du lese i mitt svar til han, at grunnet tidligere diskusjoner og min viten om hans synspunkter i forhold til utlendinger, så var jeg desverre litt rask på avtrekkern, og dette har jeg beklaget! Svenskevitser er jo såklart ikke rasisme. Etnisk nordiske mennesker tilhører jo samme "hvite rase", så her er det uansett snakk om humor. Du burde skjønne av samtalen at med "utenlandsk" så mente vi spesielt de med mørkere hudfarge Mulig du skjønte det men bare ville blåse ut litt og det har jeg forståelse for! Jeg skal ikke dra denne diskusjonen noe lenger og ødelegge enda en tråd, men dere "hvite/norske" som ikke har opplevd hverdagsrasismen kommer nok heller ikke til og forstå hvordan denne går innpå en! Ei heller hvorfor jeg, og andre med utenlandsk opprinnelse er så raske med og løfte pekefingeren når rasisme-temaet bringes på bane i en diskusjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Jiiiiizzz... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdyret Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Skjønner fortsatt ikke hvordan denne karen skal ha klart å evt. grisekjøre og mista lappen med en 316... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Skjønner fortsatt ikke hvordan denne karen skal ha klart å evt. grisekjøre og mista lappen med en 316... Øy! jeg kjenner en som fikk utsettelse grunnet fyllekjøring med el-rullestol hehe... 316 er da ikke så ille, med tanke på avgiftene og priser her til lands? Jeg har så langt vært veldig fornøyd med min! Men jeg skal innrømme at jeg ved neste innkjøp kommer til å velge en med mer motor Ikke fordi jeg er misfornøyd med den jeg har, men rett og slett fordi økonomien nå tillater mer enn den gjorde forrige gang... Men når sant skal sies: jeg har kjørt både E60 M5 (kompis sin), E46 316i (min), E46 318it (leiebil under verkstedsopphold), E30 320i (kompis sin), E36 320i og 316i compact (min første tur i bayer, begge bilene eid av samme kompis), og E36 323i (prøvekjørt hos Tronrud Bil Fredrikstad), og jeg vil være tilbøyelig til og si at jeg faktisk fikk den "freude am fahren" følelsen i alle bilene, selvom det er stor sprik når det gjelder motor/ytelse/prestanda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdyret Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Hehe sant det, men kom ikke her og si at han da i det minste ikke prøvde å miste lappen! Ikke akkurat slik at man kommer litt borti gasspedalen og så fyker det av gårde Hvertfall ikke slik med min nåværende 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Står det er antispinn på den ! :\ Er det montert etter da? Det er ikke orginalt vel.. Eller er det 316 som ikke vil spinne samma hva man gjør? Så tror han at han har antispinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå