Gå til innhold

til alle som måtte men bmw ikke holder så mange kilometer:P

weheeE34
 Share

Anbefalte innlegg

Står det er antispinn på den ! :\ Er det montert etter da? Det er ikke orginalt vel.. Eller er det 316 som ikke vil spinne samma hva man gjør? Så tror han at han har antispinn? :)

min e46 316 spinner kun når det er vått, og da spesielt i rundkjøringer med MYE gasspådrag på 2.gir! Men den har da spunnet litt på rettstrekke også, men da er det stillestående, 1.gir, 4000+ omdreininger og bråslipp av clutch:P hehe

Hvordan det er med e36'n vet jeg ikke, men burde jo være ganske likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og det sier han som bor i et land med veier som har 130 soner :)

Hva skulle en tysker evt. ha svart ?... de har fartsgrenser som må følges i Tyskland også selvom de har en Autobahn som på enkelte seksjoner har fri hastighet... :roll:

Hmm... interessant at du nevner autobahn... Jeg kjørte fra Putgarten og ned til venezia. På veien ned gjennom Tyskland opplevde jeg relativt liten respekt for fartsgrensene. På de strekninger med fri fart var det ofte mellomrom med fartsgrenser. Relativt sjelden at de store tyske tråkket på bremsen og roet ned. Andre som har erfart dette?

Autobahn anbefales til alle som syns fartsgrensene her hjemme er for lave. Fantastisk å kunne kjøre så fort man vil (så lenge trafikken tillater det). Også morsomt å se hvor fort det går å komme seg langt av sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... interessant at du nevner autobahn... Jeg kjørte fra Putgarten og ned til venezia. På veien ned gjennom Tyskland opplevde jeg relativt liten respekt for fartsgrensene. På de strekninger med fri fart var det ofte mellomrom med fartsgrenser. Relativt sjelden at de store tyske tråkket på bremsen og roet ned. Andre som har erfart dette?

Joda... det blir dessverre flere og flere strekninger med fartsbegrensninger på Autobahn og resultatet er at folk respekterer fartsgrensene mindre og mindre. Jeg ble forøvrig i sommer tatt av i en automatisk radarkontroll (kamera) i bunnen av en lang og bratt bakke i Hartzområdet... retning nordover. Fartsgrensen var 100 Km/t og jeg kjørte vel i ca. 130 Km/t... jeg har imidlertid ikke hørt noe mer tyske myndigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det sier han som bor i et land med veier som har 130 soner :)

Hva skulle en tysker evt. ha svart ?... de har fartsgrenser som må følges i Tyskland også selvom de har en Autobahn som på enkelte seksjoner har fri hastighet... :roll:

Autobahn anbefales til alle som syns fartsgrensene her hjemme er for lave. Fantastisk å kunne kjøre så fort man vil (så lenge trafikken tillater det). Også morsomt å se hvor fort det går å komme seg langt av sted.

ja opplevde akkurat det samme. få som slakka ned på farta når det ble fartsgrenser. og tok litt tid å venne seg til hvor lite plass de liker å ha mellom bilene. i norge ville det blitt betegna som agressiv kjøring, men der nede var det bare cruising. må ta meg en tur igjen til neste år :)

syns igrunn de kjørte ganske "friskt" i danmark også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når vi var nedover i tyskland å henta e30'n i sommer så vi bare blinkandes lys i speilen vrrroooOAAAMMmmmmm der føyk det en porsche forbi i 200+ :) skal så tilbake ditt for å teste bmw'n te neste sommer.

MEN så også MANGE kontroller, spesielt ved grensa fra danmark til tyskland sto polizei å lura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...