botn Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 takk for info jeg kjøper egentli åpent luftfilter mest for å få litt fetere lyd.. mye effekt er det vel ikke å hente,men vil jo helst ikke at bilen ska gå dårligere. men hva trenger jeg for å feste filtret ? noe adapter av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 På Carinaen min brukte vi en crome eksosendestuss som en kopmis egentlig hadde på en ATV til adapoter for et KD luftfilter, passet perfekt! Borret bare et hull til luftmåler, lagde en festebrakett og slengte det sammen. Funket som bare det i 3 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Er nok E39 LMM'ene som er dårlige ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
botn Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 På Carinaen min brukte vi en crome eksosendestuss som en kopmis egentlig hadde på en ATV til adapoter for et KD luftfilter, passet perfekt! Borret bare et hull til luftmåler, lagde en festebrakett og slengte det sammen. Funket som bare det i 3 år nå hehe genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Biltema har begynt og selge åpne filtre, 150 spenn, lag deg et deksel og skru på rundt. Holder med halveis rundt, mot motor. El kan du sette på lengre rør med bend og legge filteret foran radiator. da får du oxo lyden bedre frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
botn Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 hørtes ut som en grei løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå