|Andreas| Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Skal kjøpe med slike AE ringer man setter i lykta, og om en ukes tid skal bilen på Eu kontroll. Vil AE ha noe å si? Bør jeg vente til etter Eu kontrollen med å sette de i?
|Andreas| Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 Sa ingenting om mine Predator Chromiums. Ok, da setter jeg dem på btw, hva gjorde du med de originale park pærene?
StigJ Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Stripsa de fast inni motorrommet. Så jeg har arbeidslys nedi der Kan være litt greit og da. Så hvis jeg får problemer med loven er det bare å nappe sikringen til AEene og stappe i de originale igjen.
Vagabond Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Dette har ikke noe å si i forhold til Pkk (periodisk kjøretøu kontroll) populært kallt EU kontroll, viss AE virker som parklys og er kvite eller gule, jeg har skrevet mangel på blå og røde og noen som blinket, men når de er i stedet for parklys lar jeg det gå ihvertfall.
|Andreas| Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Dette har ikke noe å si i forhold til Pkk (periodisk kjøretøu kontroll) populært kallt EU kontroll, viss AE virker som parklys og er kvite eller gule, jeg har skrevet mangel på blå og røde og noen som blinket, men når de er i stedet for parklys lar jeg det gå ihvertfall. Ok, da skal det nok gå bra. Takk for svar
Friksen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 vegabond.. står det ikke i kjøretøyforskriftene at det bare skal vere 2parkeringlys foran på kjøretøyet?.. Driter i det jeg au.. men husker da jeg var på pkk kurs så hadde vi en sånn skikkeli vegvesen trangsynt kødd av en figur.. å han irriterta seg faktisk over at når bmw kom med disse ringene på e39 så var det i strid mot lovverket osv..bla bla.. ooo my goood... //Vegard
e46diesel Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 skal bare være 2 lys ja så når du montere ae så får du 2 for mye, de kan henge seg opp i det og de kan la det passere, jeg ville ha ventet så du slipper noe problem, blir jo lenge til neste gang du skal på eu uansett
ChrZZ Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Det er vel uanasett bare en 1-er feil hvis du har feil antall parklys. Jeg fikk ihvertfall kun en 1-er feil på EU-kontrollen når jeg hadde mine AE på.
|Andreas| Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Har nå vært på EU kontrollen og fikk ingen merknad på praklysene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå