Gå til innhold

Ettermonterte AE ringer og Eu godkjenning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:oops: Stripsa de fast inni motorrommet. Så jeg har arbeidslys nedi der :P

Kan være litt greit og da. Så hvis jeg får problemer med loven er det bare å nappe sikringen til AEene og stappe i de originale igjen.

Skrevet

Dette har ikke noe å si i forhold til Pkk (periodisk kjøretøu kontroll) populært kallt EU kontroll, viss AE virker som parklys og er kvite eller gule, jeg har skrevet mangel på blå og røde og noen som blinket, men når de er i stedet for parklys lar jeg det gå ihvertfall.

Skrevet
Dette har ikke noe å si i forhold til Pkk (periodisk kjøretøu kontroll) populært kallt EU kontroll, viss AE virker som parklys og er kvite eller gule, jeg har skrevet mangel på blå og røde og noen som blinket, men når de er i stedet for parklys lar jeg det gå ihvertfall.

Ok, da skal det nok gå bra. Takk for svar :)

Skrevet

vegabond.. står det ikke i kjøretøyforskriftene at det bare skal vere 2parkeringlys foran på kjøretøyet?..

Driter i det jeg au.. men husker da jeg var på pkk kurs så hadde vi en sånn skikkeli vegvesen trangsynt kødd av en figur.. å han irriterta seg faktisk over at når bmw kom med disse ringene på e39 så var det i strid mot lovverket osv..bla bla.. ooo my goood...

//Vegard

Skrevet

skal bare være 2 lys ja så når du montere ae så får du 2 for mye, de kan henge seg opp i det og de kan la det passere, jeg ville ha ventet så du slipper noe problem, blir jo lenge til neste gang du skal på eu uansett

Skrevet

Det er vel uanasett bare en 1-er feil hvis du har feil antall parklys.

Jeg fikk ihvertfall kun en 1-er feil på EU-kontrollen når jeg hadde mine AE på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...