Gå til innhold

Kan fjernes, bilen selges ikke!

Magnus F
 Share

Anbefalte innlegg

bilen er i mine øyne ikke verdt mer enn maks 70 000kr. Er en pen farge, men den mangler både sideskjørt og m-tech fanger for å være perfekt utseendemessig etter min smak ;) Er tross alt en gammel 318is med det eldste interiøret. Den mangler også sportstoler og armlene. Men vil tro det helt sikkert er folk der ute som kan gi mer. Så jo bare hva Chrzz fikk igjen for 318'n sin :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alt for høyt priset, går dessverre ikke opp 30-40 000 i pris p.g.a lakk og senkesett. Men utrolig pen bil! :)

Takk for komentaren :) Jeg har sett flere 318is`er som har ligget til 70 000-80 000. som ikke engang har hat skinn seter eller noe annet utstyr. du må jo regne med å betale litt ekstra for denne da den har det riktige utstyret sånn i forhold til komfort i bilen som klima, skinn seter(noen synes vel det er bedre med stoff sikkert) og soltak om sommern ;). Og du får en bil som er tatt godt vare på og i tilegg er litt utenom det "vanlige" å se på. Bilen hadde egentlig orginalt M-tech understell, men av en eller annen grunn fikk ikke første eier her i norge dette godkjent :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt vanskelig å spørre her tydeligvis hva bilen er verdt fordi alle kjenner BMW så godt og skal trekke ned på alt mulig :P Spørsmålet er vel egentlig hva er den verdt ute på "gata" der hvor det er ikke er bare bimmers folk, men også normale folk for å si det slik hehe :P. Greit nok at dere skriver du finner sikkert en som gir mer, men hvor mye mer gir han ? Jeg prøver på en måte å komme frem til en pris som folk synes er grei for en slik pen bil og kanskje ender med en bud runde :), men dette bare vist jeg bestemmer meg for å selge da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte den jeg hadde for 85.000. Det var en riktig pris i mine øyne. Den var riktignok en kjip farge (sort), men var både nyere, bedre utstyrt, trillet kortere osv enn din. Du kan jo gjette hva jeg synes om prisen din. :wink:

Men poenget; hvor mye en evnt kjøper vil gi er det jo ingen andre enn den kjøperen som kan si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener 70 000 er en grei pris å legge den ut til. Grei pris for både kjøper og selger. Da får selger en del mer for bilen pga. stand og utstyr, men samtidig slipper kjøper å betale en formue for at bilen er fin i fargen og har litt mer utstyr enn normalt. Den utstyrslisten du har er ikke så spesiell på e36 coupe, men er nok mere vanlig på 323, 325 og 328. Men den er bedre utstyrt enn gjennomsnittet av 318is coupeer der ute ;) Har sett 318is coupeer med komplett m-tech utseende og interiør til rundt 75 000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener 70 000 er en grei pris å legge den ut til. Grei pris for både kjøper og selger. Da får selger en del mer for bilen pga. stand og utstyr, men samtidig slipper kjøper å betale en formue for at bilen er fin i fargen og har litt mer utstyr enn normalt. Den utstyrslisten du har er ikke så spesiell på e36 coupe, men er nok mere vanlig på 323, 325 og 328. Men den er bedre utstyrt enn gjennomsnittet av 318is coupeer der ute ;) Har sett 318is coupeer med komplett m-tech utseende og interiør til rundt 75 000kr.

Vet utstyret ikke er noe spesielt på coupè, men ikke mange av 318isene som har det som du sier her. Men den kommer ikke til å bli lagt ut til 70k,- prøver å legge den ut til 85k,- jeg og er det ikke noen intresserte så blir den rett og slett ikke solgt :P da beholder jeg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet utstyret ikke er noe spesielt på coupè, men ikke mange av 318isene som har det som du sier her. Men den kommer ikke til å bli lagt ut til 70k,- prøver å legge den ut til 85k,- jeg og er det ikke noen intresserte så blir den rett og slett ikke solgt :P da beholder jeg den.

Er et ærlig svar det ;) Sånn er det når man ikke må selge :) Er jo en fin bil så forstår godt om du ikke vil selge den :) Blå E36 er najs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...