Gå til innhold

Billi E36 323i

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

merkelig at han skal ha kosta på så mye på så kort tid for så å flytte til utlandet. man flytter vel ikke til utlandet over natta, med mindre man må da selvsagt :wink:

har sett værre priser, lite tull med faceliftmodellene, men litt kjedelig var den. vil koste litt å få den grom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er ute etter en slik bil, men umulig å finne en det ikke er noe negativt dritt med. Lett å finne en fin 318, men 323 er håpløst, har sett på nettet en stund og ringt på et par. Det er alltid noe som er galt, enten så er det noe som ikke fungerer, ellers så er det eieren som har hatt bilen bare noen mnd slik som denne.Denne bilen er begjært avskiltet 11.06.07, gir ikke akkurat et positivt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er ute etter en slik bil, men umulig å finne en det ikke er noe negativt dritt med. Lett å finne en fin 318, men 323 er håpløst, har sett på nettet en stund og ringt på et par. Det er alltid noe som er galt, enten så er det noe som ikke fungerer, ellers så er det eieren som har hatt bilen bare noen mnd slik som denne.Denne bilen er begjært avskiltet 11.06.07, gir ikke akkurat et positivt inntrykk.

http://www.autoscout24.de

flere fine her da.

gunstig i forhold til effekt å importere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, nåla er vel midt på..

Kan hende det bare ser sånn ut på bilde, men jeg synes det ser ut som den ligger rett over midten! :?

Hver gang det har skjedd på bmw'er jeg har hatt har det vært dårlig tegn :roll:

PÅ begge e36'ne jeg har hatt har nåla ligget rett over. Er pga. man sitter litt til venstre for måleren. setter du hodet rett foran står den på midten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit, men hver gang den nåla går rett over midten er det alltid noe galt, den går liksom ikke bare ned igjen...

På andre biler kan du kjøre de hardt og se det på måleren, men når bilen blir kjørt normalt igjen går måleren til normalt også!

Dette har aldri skjedd på noen av mine bmw'er!

Når den først går over er det noe galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...