Ad|oS Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Billig 323 fra 1997 som har gått 184000. Er vel en billig pris for en såpass ny bil med slik motor! Mulig objekt for noen her inne? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... A8b7452264 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Billig og billig fru blom. 4 dørs Kliss orginal Nærmer seg 200tkm Kjipt interiør Lite utstyr Nei, jeg hadde nok aldri lagt 85k på bordet for et sånt eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 merkelig at han skal ha kosta på så mye på så kort tid for så å flytte til utlandet. man flytter vel ikke til utlandet over natta, med mindre man må da selvsagt har sett værre priser, lite tull med faceliftmodellene, men litt kjedelig var den. vil koste litt å få den grom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Min sønn er ute etter en slik bil, men umulig å finne en det ikke er noe negativt dritt med. Lett å finne en fin 318, men 323 er håpløst, har sett på nettet en stund og ringt på et par. Det er alltid noe som er galt, enten så er det noe som ikke fungerer, ellers så er det eieren som har hatt bilen bare noen mnd slik som denne.Denne bilen er begjært avskiltet 11.06.07, gir ikke akkurat et positivt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Min sønn er ute etter en slik bil, men umulig å finne en det ikke er noe negativt dritt med. Lett å finne en fin 318, men 323 er håpløst, har sett på nettet en stund og ringt på et par. Det er alltid noe som er galt, enten så er det noe som ikke fungerer, ellers så er det eieren som har hatt bilen bare noen mnd slik som denne.Denne bilen er begjært avskiltet 11.06.07, gir ikke akkurat et positivt inntrykk. http://www.autoscout24.de flere fine her da. gunstig i forhold til effekt å importere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Omg, den var ribbet for utstyr ja, hadde ikke engang el-vindu framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Med tanke på import, hvor dyre biler må man opp i før det faktisk vil lønne seg med tanke på utgifter. Selvfølgelig kommer det an på bilen, men vil det lønne seg å importere biler under 100.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Her har dere min også: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Er det meg det er noe galt med, eller mangler bilen i linken øverst her faceliftnyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 ja så ut som var lite utstyr oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Se på bildet av speedometeret da! Ser ut som den går seg varm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 nja, nåla er vel midt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 nja, nåla er vel midt på.. Kan hende det bare ser sånn ut på bilde, men jeg synes det ser ut som den ligger rett over midten! Hver gang det har skjedd på bmw'er jeg har hatt har det vært dårlig tegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 nja, nåla er vel midt på.. Kan hende det bare ser sånn ut på bilde, men jeg synes det ser ut som den ligger rett over midten! Hver gang det har skjedd på bmw'er jeg har hatt har det vært dårlig tegn PÅ begge e36'ne jeg har hatt har nåla ligget rett over. Er pga. man sitter litt til venstre for måleren. setter du hodet rett foran står den på midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Ja, det er greit, men hver gang den nåla går rett over midten er det alltid noe galt, den går liksom ikke bare ned igjen... På andre biler kan du kjøre de hardt og se det på måleren, men når bilen blir kjørt normalt igjen går måleren til normalt også! Dette har aldri skjedd på noen av mine bmw'er! Når den først går over er det noe galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå