Morten1989 Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Heisann, skal kjøpe meg angel eyes nå, og lurer på hvilke jeg skal velge? Har tenkt mest på hella lyktene, men synes de blir litt i dyreste laget. Og hvordan er ringene? hvilke farge lyser de? mvh morten
conan Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Logg deg inn på koed.dk og kjøp der, mye billigere.
Morten1989 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Logg deg inn på koed.dk og kjøp der, mye billigere. Ok:) Men burde jeg velge hella eller fk lykter?
Morten1989 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Her er hella angel eyes m/xenon Rått Er det samme farge på ringene på de uten xenon å? Har du xenon i tåkelysene?
-Roger- Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Var en som sa her inne en gang til meg at det var akkurat samme lys i de uten xenon, men jeg vet om en annen bil her i distriktet med hella uten xenon og de er hvertfall ikke lik... Jeg kan bare si at de ringene er faktisk mye penere i virkeligheten! Vet ikke hva det er men klarer ikke få det likt på kamera som i real life! Går mange bmw'er med angel eyes rundt om her, men jeg har faktisk fått spørsmal fra flere hvilke lykter jeg har fordi de synes det er så pent lys i de Ringene kunne egentlig vært litt større etter min smak, men men Har ikke xenon i grøftelysen nei, var noen pærer jeg kjøpte fra england! Fikk en link og anbefalelse av en her på bimmers
Morten1989 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 OK:) Var pene lykter ja Men synes de er litt dyre. Får vell samme locken med blåe pærer i tåkelysene?
Sommerfelg Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 OK:) Var pene lykter ja Men synes de er litt dyre.Får vell samme locken med blåe pærer i tåkelysene? hvor får man kjøpt slike blåe pærer`? syns ikke desse bluevisionpærene er ''blå nok ''
morteym Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Skal ikke sirklene være kuttet av på toppen?
plugg69 Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 hella er blåaktig lys i uanz om det er xenon eller ikke.. di er penest finish på og best kvalitet.. har hatt både hella og fk på gammelbilen.. fk var no drittlykter.. dugga og blinka i ringene..
snes Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Skal ikke sirklene være kuttet av på toppen? Pærene sitter nederst på Hella AE, vanligvis er de på toppen. Vil man likevel ha brytning på ringene kan man montere øyelokk.
snes Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Jeg kjøpte InPro AE til min e36 fra GS. Har i ettertid hørt mye negativt om disse lyktene. Jeg har ingenting å utsette på kvaliteten, men ringene lyser svakt i dagslys. Det rimeligste og beste resultatet får du sannsynligvis med et ettermonteringssett.
Morten1989 Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 De AE lyktene var råe de å Noen som har bilde av vanelig hella?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå