Jimbo Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Noen som har peiling på om det er mulig å ettermontere fjernstyring til sentrallåsen på en e39 -97mod. Og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 kanskje like billig å montere en defa alarm...? eg betalte 6000,- for dette ferdig montert. kanskje noe mer avansert å montere på din bil, så det blir kanskje noe dyrere. bare et lite tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Det går på alle e39,pris vet jeg ikke men ring nærmeste bmw forhandler så får du pris,er du flink med elektronikk (bilstereo)så får du kjøpt pakker med alt du trenger hos schmiedmann osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hør med Bilradiospesialisten i Kr.Sand. Vi monterer Enforcer sentrallåsstring. Kommer vel på rett i overkant av 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Bilradiospesialisten sef. Det tenkte jeg ikke på. Takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Jepp, ca 2-2500 kr. Har bestillt time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hvilket merke bruker de? Fikk du vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Ja, det var Enforcer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 La oss vite hvordan det blir da! Og kobler de det slik at det blinker i blinklysa når du låser/åpner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Skal prøve og huske det, men fikk ikke time før 11/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Det er bra. Vi bruker og Enforcer. Har montert en hel drøss av disse. Har hatt feil på 1 EN stk. Ikke værst det. Du må be dem kople til blinklysene ja. er ikke alle som gjør det. Men husk på at når de koples til vil blinklysene lyse i 11 sekund hver gang du åpner. Synes det er lenge. LItt dumt at man bare kan veølge 11 eller 16 sek. Blinker bare kort en gang når du låser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 11 sekund hørtes lenge ut ja. Må jo kjøre et stykke med blinklysa på jo. Hmmm, kanskje jeg heller lar vær og koble de til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 har defa pakke på e36n, blinklysene blinker kort tid en gang både når jeg låser og åpner dørene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 på mn blinker de en gang når jeg låser, og 2 ganger når jeg åpner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Helt riktig at DEFA sine alarmer blinker en gang ved låsing og to ganger ved åpning. Men dette er snakk om ENFORCER. Det samme gjelder for Enforcer sine alarmer og ikke bare sentrallåstdingsen som Jimbo skal få montert. Slik er det bare... teite franskmenn...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå