-Roger- Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Når vi først snakker om AE, det er jo snart å se ettermontert på hvert jævla bilmerke Dette er jo strengt tatt en BMW ting.Typiskt scenario er en råner som kjører runt i en Opel Calibra og snakker dritt om BMW, men AE og M3 speil ja det skal han ha Ja helt enig!!! En kompis av meg kjørte corrado en stund og slengte dritt om bmw hele tiden for å plage meg, kjøpte klistremerke av tommy som pisser på bmw og greier! Så kjøpte han styling til bilen, og det var rett og slett bmw styling på corrado Han trodde ikke meg før jeg viste han det selv! - På bakfangeren hadde han innsats prikk lik m3 - Sideskjørtene helt lik m3 - m3 speil (De visste han var bmw) - Han hadde også slik bakrutespoiler helt lik de som blir brukt på de fleste e36 (Selv om dette ikke er noe bmw kom med, forbinder jeg ofte disse med bmw også) Fremme hadde han forøvrig rs fanger som ikke er bmw da!
morteym Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 For et par år siden jobba jeg med en fyr, og det tok ikke lang tid før vi begynte å snakke om bil. Da jeg sa jeg sparte til bmw, så sa han at han haaaaaaaater bmw og det kjølnet til mellom oss (fra hans side). Sykt Cossworth-elsker som kjørte rundt i en røten sierra. Men tilbake til topic, så mener jeg man ikke har lov til å modifisere en lykt samme hva det er, for da gjelder ikke ce-merket lenger. Vil tro de fleste verksteder ikke bryr seg så mye.. Tror ikke politiet er så skumle heller, det er vel verre med teknisk kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå