Gå til innhold

Test av nye BMW M3 (Video)

Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

Sammenliknet med norges inntektsnivå er faktisk ikke denne bilen så fryktelig dyr.

Nja... hvis vi bruker bruttonasjonalprodukt (BNP) pr. hode (pr. Capita) som velstand/inntektsmål er den gjennomsnitlige inntekten i Norge ca. 90% høyere enn den engelske. Dette tallet viser imidlertid ikke hvordan inntektene er fordelt og som vi vet er 2/3 av Norges inntekter statlige og således ikke umiddelbart likvide og tilgjengelige for folk flest. £50000 er ca. 560000 norske kroner for å få en E92 M3 kjøreklar på gaten i England. Det tilsvarende beløpet i Norge er ca. 1375000 for en standard E92 M3... altså nesten 150% mer enn den britiske prisen. Nye biler er uten tvil svindyre i Norge... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenliknet med norges inntektsnivå er faktisk ikke denne bilen så fryktelig dyr.

Fin bil, men trist alle pressebilene er røde. M-bilene skal være mørke i fargen. Rød er forbeholdt ferrari

Vet ikke helt om det. BMW norge har om ikke så lenge en m3 til og den blir hvit!! Det kommer til å bli ganske rått. Skal sies at jeg ikke likte bilen før jeg så den live. Det pansret minner meg litt for mye om en gammel amrikansk muskel bil med tanke på bulen, samt at den har litt japener over seg med hull i pansret. Speilene var også litt rare, men alt i alt er det blitt en kul bil. Samt at den er helt sinnsyk å kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men trist alle pressebilene er røde. M-bilene skal være mørke i fargen. Rød er forbeholdt ferrari

Vet ikke helt om det. BMW norge har om ikke så lenge en m3 til og den blir hvit!! Det kommer til å bli ganske rått. Skal sies at jeg ikke likte bilen før jeg så den live. Det pansret minner meg litt for mye om en gammel amrikansk muskel bil med tanke på bulen, samt at den har litt japener over seg med hull i pansret. Speilene var også litt rare, men alt i alt er det blitt en kul bil. Samt at den er helt sinnsyk å kjøre..

Interessant at du sier det. M3 er jo i utgangspunktet laget for USA hvor den selger best. Kanskje det da passer bra at den minner litt om en klassisk muskelbil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...