badsha Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 var på vei fra BI og hjemover til sandvika da en rød peugot 406 la seg bak meg fra blommenholm fartsgrensen var 80, og jeg lå gj i 112 km/h og fikk en saftig og en ufornuftig bot på 7800 kr:S var 3 km/h fra å miste lappen, ser sørn meg ingen fornuft å gi så høye bøter i det forbanna landet, nå som det er forbanna dyrt å bo her allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 .. og det er jo tydelig at høye bøter ikke hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Heldig vis har man valget om man vil ha bot eller ikke. Er jo bare å kjøre lovlig så risikerer man aldri en eneste bot:D Kjører du 112 i snitt vet du jo hva som venter om man blir tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 80 sone og holde 112km/t er ganske drøyt! Synd du skal være glad for og beholdt lappen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Det som er greia er at det ikke alltid er like gøy å følge de jævla fartsgrensene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Slike poster hvor man nevner at man har fått smekk på fingrene for å bryte fartsgrensa er egentlig helt unødvendig. Er jo ikke værre enn å ta forhåndsregler, så unngår man bøter. Jeg kjører aldri mer enn maks 10 over på dagtid, og legger det seg en kødd helt oppi fangeren på bilen, eller som bevist ligger bak meg som insinuerer at den kanskje er sivil, bremser jeg ned til lovlig grense. Skal du kjøre på grensa til å miste lappen gjør det kveldstid da det ikke er andre enn deg på veien. Er slik jeg kjører. Ikke at det heller er forsvarlig, så jeg skal ikke forsvare at jeg også kjører idiot noen ganger, men jeg gjør det i allefall der hvor jeg setter meg selv i fare og ikke nødvendigvis så mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Får håpe de tar lappen din neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Drøy bot ja, er jo bra vei på E18 utover der, så 112 utgjør jo ikke en stor fare når trafikken ikke er tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 mulig jeg går offtopic nå, men går du på BI i Nydalen? Det gjør jeg og Har ikke møtt på noen bilinteresserte der enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 og ikke nødvendigvis så mange andre. Hehe, likte den der! "Og nødvendigvis ikke såååå mange"=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 og ikke nødvendigvis så mange andre. Hehe, likte den der! "Og nødvendigvis ikke såååå mange"=) Hehe, ja, plutselig kommer det en stakkars emo av en fotgjenger i alt svart, og bare en liten refleks, eller i værstefall ingen, som du kun ser i siste øyeblikk. Er jo mange faktorer som utgjør en fare uansett om du kjører aleine eller ikke, fort eller ei. Å kjøre er aldri trygt uansett hvordan du ser på det. Tryggere å fly, statistisk, men da kommer så pappa-EU og sier "fly slipper ut CO2, det må vi slutte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hvorfor kjører du 32 km/t for fort på en strekning med hyppig sivilpoliti-aktivitet, for så å sutre om at du fikk bot i etterkant? Blir bare for dumt. Jeg gjør ikke alt riktig jeg heller, og har fått tilsvarende bot, men å sutre etterpå blir bare som sagt, for dumt. Og etter hva jeg har lest du har skrevet før, er ikke dette første gangen du kjører for fort på den strekningen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Nei, han har jo tatt bilde mens han holder 190km/t.. Men var vel kveld da. skal du kjøre fort. kjør så fort at bilene ikke tar deg igjen... og når du passerer en bil så slakker du av å titter litt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 mulig jeg går offtopic nå, men går du på BI i Nydalen? Det gjør jeg og Har ikke møtt på noen bilinteresserte der enda! Er ikke så mange der heller tror jeg... selv om det står langt over middels flotte biler i parkeringshuset! Virker som om mange der er mest opptatt av å ikle seg rosa pannebånd og stappe buksa nedi sokka sine (snål trend!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 bot.as ... funker fett.. fikk 6500 i bot som de betalte.. men har to prikker da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå