Skautroll Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 ingen som vet hvorfor jeg får bensin i olja? m20b20 turbo. org blokk og 0.5 bar. 535i lmm og dyser og tenningsforsinker. skiftet olje og kjørte 1km. og det luktet benin av peilepinnen med en gang. tar knekken på lagrene mine snart. Motorn er helt sikkert skinnende ren inni nå men:p
Skautroll Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 noen som vet hvorfor den pittelille saab 9000 turbon ikke gir trykk før 3500 også eller?
Bonden Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 For høyt bensintrykk ? går motoren som normalt jevn gange ?.
Lkoddenes Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Det er bedre med bensin i olja enn olje i bensina
Waldez Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 For mye bensin da passerer det ned i bunnpanna.
Haug530D Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Det er bedre med bensin i olja enn olje i bensina Eh, får håpe det var sarkasme
Frode_E30 Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 noen som vet hvorfor den pittelille saab 9000 turbon ikke gir trykk før 3500 også eller? Hvis du har originaldysene så har du ikke nok bensin til 0,5bar. Monter 535dyser og kjør ca 3,5bar grunntrykk på bensin så blir det bra. Men den vil selfølgelig få for mye når du ikke har overtrykk.
Skautroll Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 det kan høres ut som om det er for mye bensin da, for jeg har kjørt på 4 i grunntrykk. har 535 lmm og dyser.
Waldez Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Det er da ikke noe å lure på heller. Går det bensin i oljen er enten motoren veldig slitt,eller den får alt for mye.
propan Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Den får alt for mye på rolig kjøring... Den skal gå på 2,5 bars grunntrykk og du har den på 4.
Skautroll Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 takktakk da er det ikke så mye tvil gitt
Vagabond Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Har ikke sett dette problemet utenom på en Coswort motor der vacuum klokka bakerst på bensin røret var defekt, med bensin røret mener jeg bensin galleriet i motor rommet. På de (ford) motorene er der en belg bakerst på søret, det var denne gummi belgen som var defekt. Har ikke aning om det er slik på BMW btw... men der er ikke så mange muligheter, Topp pakn og stempelringer er utelukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå