plugg69 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 monterte angel eyes fra gs og xenon lys i tåkelysa i dag.. synes det ble rått... *=) storfornøyd jeg.. =) gjorde seg godt på stasjonsvogna.. pluss at det ble et sykt lys i tåkelysa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 fett! hvor kjøpte du xenon til tåkelysa fra? Jeg å vil ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Sinnsykt tøft... Det ble fint!! Kan kjøpe xenon til grøftelyktene her på bimmers i shopen.. Ellers så kjøpte jeg mine fra boost her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 kjøpte dem fra kh-racing i mosjøen.. di passer egentlig ikke i tåkelysene, så vi lurte dem på plass der med litt triksing og miksing.. så dem sitter sinnsykt godt.. kh-racing nåes på 94879491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Hvordan er det med grøftlysa og høydejusteringen da? Er bare ett bilde, men de så veldig ubehagelig ut for møtende trafikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 di er skarpe ja.. har justert dem så langt ned som mulig.. så får jeg bare håpe det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 fett! hvor kjøpte du xenon til tåkelysa fra? Jeg å vil ha!!! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ble tøfft detta,nå mangler du bare xenon hovedlys nå da el.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 har xenon originalt.. mangler xenon fjernlys.. men det kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Kunne tenke meg xenon selv i fjernlysa,siden jeg oxo har det originalt Lyser jo mye bedre en di vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå