Gå til innhold

Nye bilder av min E34 540ia. Slengt på litt styling og div.

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare legge ut litt nye bilder av min e34 for å høre hva folk syntes, og om de syntes jeg burde gjøre noe mer med bilen. Det som er gjort nå er dette:

- Lakkert opp igjen bakluke (var noen riper på den)

- Satt på 540 merke

- Satt på M5 sideskjørt

- Satt på M5 bakfanger

- Lakkert opp igjen luftinntak foran (var litt steinsprut på de)

- Hadde 4 endestusser bak før. Har nå fjernet to av de, og det syntes jeg ble veldig mye bedre. Hva syntes dere?

- Satt inn M5 bagasjeromsinteriør (må jo ha det, hehe)

Det jeg har fra før er dette:

- Satt på nye apex fjærer (senker 50/20. Satt på 40/40 før)

- Nye felger (BBS 18" felger)

- Nye vinterfelger (BBS 17" felger)

- Nytt ratt som stammer fra E39 (liker ikke det originale airbag rattet i E34)

Ellers er det litt endringer som du ikke ser, sånn som nye bremser, litt nye motordeler, litt små fiks her og der og ny frontrute (fikk steinsprut).

Legger først med litt bilder av hvordan bilen så ut første dagen da jeg fikk den i Mai:

bmw003.jpg

DIV2932-1.jpg

Sånn ser den ut nå (Ja, vet jeg mangler lokket på bakfangeren, men har fått det nå og det er sendt til lakkering):

DSCN4706.jpg

DSCN4707.jpg

DSCN4709.jpg

DSCN4710.jpg

DSCN4712.jpg

DSCN4713.jpg

DSCN4714.jpg

DSCN4715.jpg

Mitt nye fine bagasjeromsinteriør:

DSCN4717.jpg

DSCN4718.jpg

Hva syntes dere? Noe mer som bør gjøres med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det :) Er enig at det var bedre å fjerne pottene på høyre siden.. Toning rutene kanskje? M5-speil maybe..

Jeg har faktisk tenkt litt på M5 speil. Tror kanskje det hadde gjort seg. Toning av ruter vil jeg ikke ha. Er egentlig ikke så veldig stor fan av det. Da må det i såfall være veldig svak toning som ser originalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skjedd litt her ja! blitt ganske strøken. arti skilt :)

hvordan ratt er det du har fra e39, sånn multifunksjonsratt?

noe mer som skulle vært gjort med bilen? hmm... støvsuge bak(som tidligere nevnt), og kanskje nye klarglass tåkelys?

er heller ikke stor fan av 540 merket bak, men smaken er som sagt baken.. jeg liker ting, andre ikke liker så.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil. Finnes det slike små spoilere til bakluken på E34 slik som du får på E39? Tror den hadde kledd en slik siden du spør.

Synes også du skal beholde merket bak. Siden alle med 520 napper av merkene på bakluken er man jo litt sjef når man kan skilte med at man faktisk har 540 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes e34 blir rå med toning, men trenger ikke nødvendigvis være helt sota! Hvis du ikke skal gjøre det og du ikke allerede har rullegardin i bakruta så løp og kjøp!

Du kan få fiksa spoiler til bakluka, men jeg synes den er finere uten. Sånn list over lyktene foran synes jeg er litt fint, men det er det jo delte meninger om.

Da er det vel ikke så mye mer å gjøre :) Er vel litt sent å foreslå noen skikkelig fete felger med dyp kant nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er perfekt. Men jeg ville spandert på meg sorte hella-lykter hvis jeg hadde en så fin bil :P

Toning er pent hvis det er tatt på alle side-vinduene. Er ikke noe fan av toning bak, da er det mye finere med gardin.

Ellers skulle du hatt en skikkelig photoshoot med skikkelig kamera og tøffe bakgrunner :D

Edit: Btw, så disse felgene på bimmerforums!! Det hadde RÅTT på din bil og ;) (http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=837527)

DSC01913.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint dette, m5 fangeren gjør at det blir en helt annen look.

Likte og at du tok bort to endestusser, ble litt voldsomt med 4stk passer bedre på 7serie og x5er.

Jeg har m5 speil på min og det ville jeg tro ville bli fint på din og.

Hva med å kjøpe shadowline nyrer, siden resten av bilen er shadowline?

Det er jo en smakssak da, den blir jo mye mer sint i front, men blir ikke penere syns jeg. Har slike på min du kan se der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil ja :) Ble helt klart bedre med kun to endestusser, men tror det hadde gjort seg med en på hver side, litt større enn de du har nå 8) Men smak og behag det da..

Ikke noen stor tilhenger av merker jeg heller, vurderer å fjerne på 850'en også.. Som en kompis sa til meg: "Riv det av, du veit jo hva slags bil du har 8) " Men selvfølgelig litt spesielt med e34 840, men skille deg ut kan du jo gjøre i lyskryssene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...