tommyfo Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Hei dere Hvordan er standardsetene i E46 i forhold til standardsetene i E36. Har E36 i dag og er fornøyd med setene. Skal bytte til E46 og lurer på om standardsetene i den er bedre eller dårligere enn i E36. Er dem bedre så slipper sportsseter å være et krav! Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Hei dereHvordan er standardsetene i E46 i forhold til standardsetene i E36. Har E36 i dag og er fornøyd med setene. Skal bytte til E46 og lurer på om standardsetene i den er bedre eller dårligere enn i E36. Er dem bedre så slipper sportsseter å være et krav! Mvh Tommy Nå skal ikke jeg dra det helt ut her, men har du prøvd sportssetene i e36 vs standard setene.. Begge er forsåvidt gode seter, alt avhenger av hva du er vant med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Sportsseter er jo et must uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 min erfaring er at e46 er mye mere komfertabel enn en e36. men så klart det spørs jo om vi snakker sportseter eller standar seter eller m setene. men en e46 er mye mere komfortabel enn en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Nå skal ikke jeg dra det helt ut her, men har du prøvd sportssetene i e36 vs standard setene.. Begge er forsåvidt gode seter, alt avhenger av hva du er vant med Har ikke prøvd sportssetene til E36, men er fornøyd med standardsetene! Så hvis standardseter i E46 er bedre en standard E36 så er det flere biler å velge mellom Værste er hvis sitte/ryggpute er mykere.... Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Jeg kan hvertfall si at sportsetene i e46 er mye bedre enn standardsetene. Sidestøtten er ikke all verden, om du ikke er litt "brei", men sitteputa er overlegen når du drar ut den fremste delen. Jeg er ganske lang i beina og den gir knallbra støtte på låra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Nå skal ikke jeg dra det helt ut her, men har du prøvd sportssetene i e36 vs standard setene.. Begge er forsåvidt gode seter, alt avhenger av hva du er vant med Har ikke prøvd sportssetene til E36, men er fornøyd med standardsetene! Så hvis standardseter i E46 er bedre en standard E36 så er det flere biler å velge mellom Værste er hvis sitte/ryggpute er mykere.... Mvh Tommy Jeg likte iallefall setene da jeg prøvde en e46 her en gang .. Men sportseter anbefales alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Har aldri skjønt meg på den lårstøtta, men det er behagelig å sitte støpt i setet. Nok en grunn til å trene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Går for være bra di sport setene da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Har aldri skjønt meg på den lårstøtta, men det er behagelig å sitte støpt i setet. Nok en grunn til å trene Funker fint den, særlig hvis du er litt høy.. Sammen med setet tiltet litt bak så blir det helt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Funker fint den, særlig hvis du er litt høy.. Sammen med setet tiltet litt bak så blir det helt supert! Jepp. Setet på laveste nivå, sitteputa tiltet litt bakover og lårstøtta ute. Da får du ikke bedre sittestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 ":2wexwgkx]Jepp. Setet på laveste nivå, sitteputa tiltet litt bakover og lårstøtta ute. Da får du ikke bedre sittestilling Det er oppskriften det ja. Jeg for min del skal aldri ha standardseter i en BMW igjen. Sportsseter er et must! Evnt komfortseter som i E60 (enda bedre enn sportsseter da disse har flere justeringer), de er helt råe! Justering av øvre del av ryggen er rett og slett genialt på disse komfortsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 kvaliteten på setene er ca det samme. jeg vil si det er sidestøtten og muligheten til å forlenge sitteputa som er avgjørende. særlig på langkjøring har det mye å si. enda bedre enn sportssetene er vaderstolene fra e36. finnes ikke bedre å sitte i, i tillegg er de jævli kule å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå