Gå til innhold

God fangst&lett underholdning med fartskontroll!

E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nå er ikke betegnelser som f.eks "kebabtralle" et særnorsk fenomen... i Sverige blir BMW´er ofte omtalt som "turkbil" (tyrkerbil) eller "turkamazon"... og her i Danmark er "pizzaracer" ganske populært å kalle en BMW (spesielt E36)... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte hørt betegnelsen kebabtralle,pakkisføner(er jo en cab) osv,men tar det med et smil. Har vel kansje litt med B-gjengen som har hatt mykje Bmw'er og de er vel de fleste av utenlandsk opprinnelse. Er på ingen måte rasist,kommentaren om skokrem og Glock var ment humoristisk ettersom det er en kjent sak at bimmere er ofte brukt i både kriminelle miljø og av folk av utenlandsk opprinnelse. Det var på ingen måte en seriøs samtale mellom meg og politi-mannen,var egentlig mykje fjaseprat og humor inne i bildet derav desse kommentarene. Hehe.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri kommentert eller sett/hørt andre kommentere f.eks Audi,Opel,VW osv... Kun BMW og Mercedes(som folk automatisk plystrer "TAXI" etter :wink: )

Og viss eg skal kommentere en bil så er det fordi den interesserer meg på en eller anna måte,og/eller fordi den er spesiell. Så at folk kommenterer bilen min enten negativ eller positiv så er det fordi den har gjort et inntrykk på de!

Er jo ikkje alle bilmerker og modeller som gjør det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri kommentert eller sett/hørt andre kommentere f.eks Audi,Opel,VW osv... Kun BMW og Mercedes(som folk automatisk plystrer "TAXI" etter :wink: )

Og viss eg skal kommentere en bil så er det fordi den interesserer meg på en eller anna måte,og/eller fordi den er spesiell. Så at folk kommenterer bilen min enten negativ eller positiv så er det fordi den har gjort et inntrykk på de!

Er jo ikkje alle bilmerker og modeller som gjør det :wink:

Helt riktig i det du sier der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...