ehrnst Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 haha:D E36 316 coupe med full rieger og M-emblember kommer alltid til å være kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Nå er ikke betegnelser som f.eks "kebabtralle" et særnorsk fenomen... i Sverige blir BMW´er ofte omtalt som "turkbil" (tyrkerbil) eller "turkamazon"... og her i Danmark er "pizzaracer" ganske populært å kalle en BMW (spesielt E36)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Noen forklaring på "pizzaracer", Fredrik? Mange italienere som kjører bmw i danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Det er vel for att det er mange utlendinger som driver pizzasjappene i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Noen forklaring på "pizzaracer", Fredrik?Mange italienere som kjører bmw i danmark? Her i Danmark spiser nok de aller fleste libanesiske eller palestinske pizza´er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 hehehe. Da så! jaja, glad jeg da i teorien ikke har en pizzaracer da. Dvs, ikke lenger en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Sier noen kebabtralle, sier jeg rett og slett at folk bare har god smak. både for mat og bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Sier noen kebabtralle, sier jeg rett og slett at folk bare har god smak. både for mat og bil! Der kom du med et svar jeg er fullt enig i Steffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Nå er problemet mitt bare det at jeg ikke er glad i kebab da... menneh, går faktisk flere honda accord med utlendinger bak rattet enn bmw! uansett, folk får kjøre det de vil. Jeg gir faen i hva folk sier om bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Har ofte hørt betegnelsen kebabtralle,pakkisføner(er jo en cab) osv,men tar det med et smil. Har vel kansje litt med B-gjengen som har hatt mykje Bmw'er og de er vel de fleste av utenlandsk opprinnelse. Er på ingen måte rasist,kommentaren om skokrem og Glock var ment humoristisk ettersom det er en kjent sak at bimmere er ofte brukt i både kriminelle miljø og av folk av utenlandsk opprinnelse. Det var på ingen måte en seriøs samtale mellom meg og politi-mannen,var egentlig mykje fjaseprat og humor inne i bildet derav desse kommentarene. Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Kjøp enten veldig gammel, eller av siste modell begge orginalbiler, så slipper man stempelet det er hverfall min erfaring her i Oslo. Uansett er jeg mer plaget av janteloven en "kebab" stempelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Fikk høre jeg hadde en "kebabtaxi" jeg da... E39 Touring. Ikke mange av de som går som taxi tror jeg.. parerte med at det er nok flere kebabmercedeser her i byen. Fyren kjører mercedes selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 For høre noen ganger mye rart når man kjører bmw. Men uansett tar dt med et smil jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Eg har aldri kommentert eller sett/hørt andre kommentere f.eks Audi,Opel,VW osv... Kun BMW og Mercedes(som folk automatisk plystrer "TAXI" etter ) Og viss eg skal kommentere en bil så er det fordi den interesserer meg på en eller anna måte,og/eller fordi den er spesiell. Så at folk kommenterer bilen min enten negativ eller positiv så er det fordi den har gjort et inntrykk på de! Er jo ikkje alle bilmerker og modeller som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Eg har aldri kommentert eller sett/hørt andre kommentere f.eks Audi,Opel,VW osv... Kun BMW og Mercedes(som folk automatisk plystrer "TAXI" etter )Og viss eg skal kommentere en bil så er det fordi den interesserer meg på en eller anna måte,og/eller fordi den er spesiell. Så at folk kommenterer bilen min enten negativ eller positiv så er det fordi den har gjort et inntrykk på de! Er jo ikkje alle bilmerker og modeller som gjør det Helt riktig i det du sier der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå