Dr_S Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Greia er at du ser ut som en skoselger fra litauen, ChrZZ. hahahahhaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hvis bmw er kebab tralle, så er ihvertfall honda og toyota det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 fikk beskjed av en kompis at jeg ikke skulle kjøpe meg BMW....kebabtralle og bla bla bla... tokk han med til byen en lørdags natt...ba han se hvor mange mercedes'er som var "Jallastyla" i forhold til de BMW'ene som kjørte rundt... hehe han er fortsatt pødden...han kjører en E190 fra 1991, senka med biltema kapsler og "sota" vinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 En BMW blir ikke kebabtralle hvis den holdes clean og ikke overdriver med styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 En BMW blir ikke kebabtralle hvis den holdes clean og ikke overdriver med styling! enig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 En BMW blir ikke kebabtralle hvis den holdes clean og ikke overdriver med styling! Blir egentlig ikke mer sant enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 En BMW blir ikke kebabtralle hvis den holdes clean og ikke overdriver med styling! Om det er godt nok er usikkert, men det er iallefall veldig mye bedre enn om den er nedlesset med plastikk og står på alt for store felger. En original bil er alltid det mest stilsikre når den begynner å bli gammel... og f.eks E36 begynner nå virkelig å bli gammel iom. at det snart er over 16 år siden den kom på markedet (1991). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Når folk spør hva slags bil jeg kjører så sier jeg som oftest pakkisføner, pakkisbil eller kebabtralle, da skjønner de tvert at det er en bmw e36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hører veldig ofte at jeg kjører kebabtralle. Pleier svare hvis jeg gidder,heller spørre når de har lyst til å sitte på i enn bil istenfor blikkboksene de selv kjører Ingen ting og bry seg med egentlig, noen har så dårlig selvbilde at de skal prøve trøkke andre ned for å opphøye seg selv tenker jeg bare, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå