Gå til innhold

God fangst&lett underholdning med fartskontroll!

E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fikk beskjed av en kompis at jeg ikke skulle kjøpe meg BMW....kebabtralle og bla bla bla...

tokk han med til byen en lørdags natt...ba han se hvor mange mercedes'er som var "Jallastyla" i forhold til de BMW'ene som kjørte rundt...

hehe han er fortsatt pødden...han kjører en E190 fra 1991, senka med biltema kapsler og "sota" vinder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En BMW blir ikke kebabtralle hvis den holdes clean og ikke overdriver med styling!

Om det er godt nok er usikkert, men det er iallefall veldig mye bedre enn om den er nedlesset med plastikk og står på alt for store felger. En original bil er alltid det mest stilsikre når den begynner å bli gammel... og f.eks E36 begynner nå virkelig å bli gammel iom. at det snart er over 16 år siden den kom på markedet (1991).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører veldig ofte at jeg kjører kebabtralle. Pleier svare hvis jeg gidder,heller spørre når de har lyst til å sitte på i enn bil istenfor blikkboksene de selv kjører ;-)

Ingen ting og bry seg med egentlig, noen har så dårlig selvbilde at de skal prøve trøkke andre ned for å opphøye seg selv tenker jeg bare, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...