TOREBMW Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 var ute og testet litt her om dagen på lavt trykk! http://s30.photobucket.com/albums/c316/ ... nt=Aks.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Jentetore, der skal du ligge brei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 groommt! vi vil se mere! hvor mye trykk kjørte du med der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 groommt rått vil se mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 RÅTT! Urolig fin lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Jentetore, der skal du ligge brei... haha det er første turen da.. hadde glemt og sette på boosteren så jeg kjørte på ca.0.7-0.8 men gikk veldig bra alikevell kjører normalt på 1.4 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 heheyy.. kje heilt stødige på kamera gitt.. va ganske kallt ute neste gång vill eg sitta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Må lage litt mer film ut av det Har du sett Limmet? Har klipp på datan, mulig det ligger på nettet enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 jeg har mye mere filming..burnout + div men får det ikke i riktig format til og legge det ut..hvis noen kan hjelpe meg så tar jeg imot hjelp ps: det er VOB format?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 så friskt ut d der Regner med det spøtter godt fra på 1,4 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Hvis du ikke har noe greie på videoredigering så er det sinnsykt enkelt å klippe sammen i Windows movie maker som er med windows xp. Det skjer av seg selv. Er vel bare å lage avi-format derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Hvis du ikke har noe greie på videoredigering så er det sinnsykt enkelt å klippe sammen i Windows movie maker som er med windows xp. Det skjer av seg selv. Er vel bare å lage avi-format derfra. har prøvd men movie maker støtter ikke denne formaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Høres sprek ut denne:) Da for jeg vente på mer film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Når jeg lagrer filmklipp fra movie maker, så blir det .wmv-format som er standardformat til windows.. Det finnes flere gratis videoredigeringsprogrammer også. Bare å søke på google.com. Selv har jeg Vegas 8 som jeg fant serial til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Når jeg lagrer filmklipp fra movie maker, så blir det .wmv-format som er standardformat til windows..Det finnes flere gratis videoredigeringsprogrammer også. Bare å søke på google.com. Selv har jeg Vegas 8 som jeg fant serial til. jeg filma med kamera og la det over til dvd da ble det vob format?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå