morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hvis du brenner det over på dvd-plate så får du ikke gjort noe med det uten videre. Jeg har ikke så mye erfairng med forskjellig måter å gjøre det på, jeg har bare tatt ting fra kamera og lagt det inn på datan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 .vob er dvd filer ja! så ville kanskje skaffet et dvd til avi konverteringsprogram eller lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 noen som kan hjelpe meg med dette kansje siden jeg ikke er en racer på data greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Har du fortsatt filmen på kamera? Bare legg det inn på datan uten å lage dvd-plate.. Så kan du åpne det i moviemaker og lagre film på datan (ikke dvd-plate), da lagrer den seg som wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 det er filma med minidv da kan jeg ikke lagre direkte på dataen..må legge på dvd først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 eg gjekk inn på http://www.download.com og skreiv inn "convert vob to avi" og fekk opp flere programmer... F.eks DVD rip master 8.0.3.1. DVD Rip Master is a professional DVD ripping software to convert your favorite DVD movies to the popular video formats, such as MPEG-1, MPEG-2, AVI. With a very easy-to-use interface you also can convert VOB ville tatt å prøvd det eg.. eg kan ikkje garantera at de funke men ville gitt det ein sjangse gratis e det og.. jaffal i 30 dagar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Hvorfor kan du ikke koble dv-kamera rett til datan? Mangler du kabel? Du får gå til et videoredingersingsforum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå