TommyL Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hehe, studenter har bedre råd nå for tiden skjønner jeg....jeg hadde såvidt råd til en 1978 E21 318 den gangen...og den var ikke strøken for å si det sånn Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe.. er vel hva man gjør det til selv.. Og jeg velger egen leilighet og bil isteden for å drikke/reise bort hver helg filosofien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Meget pen bil, og en meget adekvat bil for en student! Ble nysgjerrig på hva du studerte jeg... Med jobb ved siden av studier (det er vel implisitt)og lur forvaltning av de penger som kommer inn er det utrolig hva man kan få til. Gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Dette var absolut en fin bil... og du bør beholde den som den er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Takk for alle kommentarer! Har fått på vinterfelgene i dag da.. Synes de kledde bilen bra 40/30 senk er bestilt og henter det til mandag, trenger bare litt hjelp til å bytte da jeg ikke har garasje eller skrudd på bmw før.... Den trenger senk såårt nå! hehe beklager dårlige bilder, men hadde bare mobilen med meg.. Ble fornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Grattis med ny bil da Hvor får du kjøpt grøftelysene i xenon look ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 kjøper de gjennom en i klubben jeg er medlem i... vacn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det ble 50/40 senk.. Og jeg er VELDIG glad jeg ombestemte meg og valgte det! Ble perfekt sammen med 18" vinterfelgene! Var bra unge hr wenås fikk meg til å velge det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Fint å ver student når man har slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Fin ungdomsbil Er enig i tankegangen din. Bedre med kåk og bil enn å kaste bort pengene i mye annet fjas....dog det er godt å kunne unne seg det en gang i blant. Har prioritert på samme måte som deg, og er veldig glad for det Synes bilen kledde felgene godt. Pen studentbil. Når kommer bilder med senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 fant noen bilder på mobilen.. Skal få tatt bedre bilder etterhvert.. Den ser "høy" ut forran, men det er vel pga at jeg ikke har m-fanger.. "Litt" forskjell på fjærene ja! På siste bildet ser baken sigen ut, men det er den ikke! Tror jeg skal sette på 5mm spacere for å få hjula litt mere ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Noen som har noen gode ideèr til 19" sommerfelger som hadde kled bilen? Og som passer en studentlommebok da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Fin bil! Vil gjerne se mer bilder av bilen etter senking i dagslys? Lurer på hvor mye jeg skal senke en touring jeg også nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Senke bilen 50/40! Er null stress! Skal ha på senkeskåler til våren tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Helt riktig å se på, bare tenker på at bilen jeg har nå er senket 55/35 og er i grunn litt lei av såå lavt:P hehe, men kan vel ikke senke noe særlig under 40mm foran hvertfall.. så 40/30kanskje.. da slår du meg på høyden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå