Steffan C Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Scheise (eller hvordan det skrives ), for en flott E46 Touring . Og felgvalget kunne ikke vært bedre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Se her ja... Dette ble jo helt rått! Perfekt senk og nydelige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Finner ingenting å utsette her! Det meste er sagt fra før om felg og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 steike for en noen felger.. disse er deilige! Bilen din har blitt helt nydelig! Når kommer sideskjørt og bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 er på det.. ser du ikke m-tech2 skjørtene? Har full M-tech 2 jeg nå Takk takk, morro å høre at man gjør ting riktig Er folk fortsatt skeptiske til dekkstrekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Sinnsykt pen bil! Men hvordan kan man ha råd til leilighet og så fin bil når man er student?? Jeg har fulltidsjobb og sliter med den bilen og leiligheten jeg har! :S Jeg likte faktisk de felgene som satt på bilen bedre enn de nye.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Sinnsykt pen bil!Men hvordan kan man ha råd til leilighet og så fin bil når man er student?? Jeg har fulltidsjobb og sliter med den bilen og leiligheten jeg har! :S Jeg likte faktisk de felgene som satt på bilen bedre enn de nye.. hmm.. hehe er jo prioritering det Men skal ikke legge skjul på at det blir trangt til tider når jeg må ut med såpass mye på en gang.. Men alt går Jobber jo 35% ved siden av studiene så utgjør jo noen kr det.. Men er nok en stund til jeg får råd til toning av ruter desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 er på det.. ser du ikke m-tech2 skjørtene? Har full M-tech 2 jeg nå Takk takk, morro å høre at man gjør ting riktig Er folk fortsatt skeptiske til dekkstrekken? Hehe, ser jo det i grunn.. bare jeg som var blind! Er helt nydelig.. Jeg vil også ha litt M-optikk på bilen snart.. hehe Gleder meg til å se bilen live nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Så deg ved Bilsalongen idag, så bra ut. Men hadde ikke fått med meg att du var student, så ble overrasket av å se en ung gutt med stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Så deg ved Bilsalongen idag, så bra ut.Men hadde ikke fått med meg att du var student, så ble overrasket av å se en ung gutt med stv. Så deg på vei ut derfra.. Liker touring karroseriet så godt, også skal jeg bli pappa om 2 mnd så trenger litt plass til vogn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Var å snakket litt Z med Roger Skjønner, ingen dum familiebil det. Må vel bite i det sure eple før eller siden her også, men ikke i nær framtid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Perfekte felger på en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Nydelig! De felgene er utrolig lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Er folk fortsatt skeptiske til dekkstrekken? Vanskelig å si utfra disse bildene! Må se den i RL, eller så må du ta noen nærbilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå