Rogern Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 må ha et lite prosjekt i vinter og tenkte å bygge en m3 e36. har kjøpt en ifra sverige som jeg skal plokke deler ifra. bilen er noe rustskadet bak. bilen har gått 169.000 og motor ble byttet på 160.000 til en som har gått 120.000 grunnet rådelagerhavari. bildene ifra salgsannonsen kjøpte den av en meget hyggelig herremann som har kjørt 8000km di 4 siste åra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 D får oppdatere oss på hvordan prosjektet går=) Har du bilder av den du bygger til også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 starter tråd i prosjekttråden så fort jeg begynner.. har bare gått till dundas når jeg har prøvd å kjøpt norsk coupe så har fortsatt ingen... så hvis noen har en "billig" 320 coupe si ifra. jeg må bare få d ut: har aldri prøvd e36m3 før å må si di går utrolig bra!! kjørte 116 mil hjem å gliste fra øre til øre ved hver forbikjøring! bilen bare drar og drar og drar.. vaderstolene vill jeg ikke skryte av etter 116 mil. sidestøttene er for harde og nakkeputen er ubrukelig. men misforstå meg rett, hadde ikke bytta di ut mot stoler i gull. er di feiteste stolene jeg har sett og er d første folk kommenterer. di ser nydelige ut og du sitter godt og fast i de. bare du ikke kjører 100 mil i ett strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Fin farge det der. Men sitter du godt fast i vaderne er du svær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Fin farge det der.Men sitter du godt fast i vaderne er du svær! Den tok jeg meg nær av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 ble totalt forelsket i fargen. tror jeg bare må ha den på bygge. er 187 og 86kg så er passelig.. synes ryggen passer perfekt,men noe som ikke stemmer helt på rompe/lår.. har vondt på siden av begge lårene etter turen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Du kjører for fort i svingene Derfor du er sår der hehe Har du aldri kjørt go-kart? Samme opplevelse der etter en del timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Tøfft prosjekt,for følge med videre jeg da når du kommer i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Stilig prosjekt Hadde planer om det samme i vår, men ble ikke no av. Hva må man punge ut med for en grei m3 fra sverige man kan bruke som delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 jeg betalte 65.000 svenske. helt grei pris mener jeg. blir mye mer prakk ved kjøp av vrak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Med tanke på pris reisen til tyskland f. eks koster og deler man må kjøpe nye pga. de er ødelagt etter krash tror jeg du har spart inn mye ved å hente bil i sverige. kanskje jeg skulle hentet meg en 4-dørs m3 der og bygd om selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 da har jeg handlet bil å bygge på. ble en 93-mod mauritius-blå 320i coupe er godt fornøyd med fargen! (selv om m3-fargen er favoritt) eneste som blir gjort utseendemessig er å lakkere å montere m3 speil og ta av øyelokk eller bytte til øyelokk som går helt ut. +montere m3 listene. er usikker på om jeg skal beholde di lakkerte listene på fronten. noen som la merke til e46m3 lappen? den kler faktisk bilen godt så den beholder jeg kansje... har blitt litt medlem av originalpolizei i d siste... bare vent d tar deg også!!! jeg hadde e36 coupe med todelt justerbar mitsu evo vinge en gang i tiden å syntes d var dritkult... skjønner ikke hvilken planet jeg var på da søknad er sendt til biltillsynet og leken er igang kom gjerne med innspill og tanker! er bare gøy d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 leter litt etter felger og har litt sansen for disse i 8,5 og 9,5-18" litt uvanlige,men d er jo gøy å ha noe ikke alle har... har fått hjelp av larsinnj til å photoshoote di på bilen. hur tycks?? EDIT: shoote hehe hva heter d? shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Du skal ikke tilfeldigvis selge panseret på M3en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 uff.... merce ekkle felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå