Mortensen Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 nettopp kjøpt ny bil.. 1999 318i... men er det utgang til signalkabler på cdspilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Nei, det må kobles til høynivåsignal, f.eks via ledning til bakhøyttaler.. Finnes sånn greie som omformer signalet til forsterkeren.. Sikkert noen andre som kan gi bedre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortensen Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 hvor får jeg tak i overgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Enhver bilsetereosjappe har slikt eller kan bestille til deg. Bare si du skal ha høynivåadapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 men styr unna denne typen:http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=2030 (men der er andre typer som skal fungere flott...) vi er hvertfall 3 stk her på forumet som kun får produsert generator (/dynamo) støy gjennom akkuratt dette adapteret... vist du søker litt i forumet så finner du litt om mulighetene til denne typen tilkobling, det finnes også forsterkere som du kan koble til høytaler ledningene fra de orginale bak høytalerene og få det forsterket opp noen hakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er flere år siden jeg studerte det her, men jeg husker det var mye snakk om støy med høynivå. Tror det lønner seg å kjøpe høynivåforsterker fremfor å bruke overgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå