Gå til innhold

88 mod E30 M3 Selges.


OAF
 Share

Anbefalte innlegg

Fargen gjør ikke noe i mine øyne bare det er ordentlig gjort. Men mange er skeptiske til annet enn originalfargene.

Har selv en '89 M3 og kan skrive under på at kjøreegenskapene er mildt sagt underholdende :D Hadde ikke noe forhold til hverken E30 eller M3 før, men syns bilen blir bare penere og penere. Mye moro for penga i forhold til etterfølgerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fargen gjør ikke noe i mine øyne bare det er ordentlig gjort.

Lakkjobben er skikkelig gjort. Det er 7 år (?eller hva OAF?) siden det ble gjort og det ser bra ut enda! Det hadde det ikke gjort om den var dårlig lakka.

Fargen blir man vant til. Men den er og blir "uvanlig" Den ser bedre ut i virkeligheten også, og spesielt ble det tøft med sorte DE-lykter synes jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja burde ikke være vanskelig å selge siden det er ganske får E30 M3'r til salgs nå for tiden :)

EspenM3: hehe, håper på en skikkelig runde på ACR til sommern da, Så vi kan se hvor udugelig Cosworth'n er i forhold til M3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er gjort skikkelig arbeid med lakkering,motorrom,inni dører,bagasjerom o.s.v...mener på det ble gjort i 2000 ja...er ikke helt sikker,tror det var det Mr. Vik sa.

Når det gjelder innbytte,så er jeg kun intressert i BMW å helst stv. ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja burde ikke være vanskelig å selge siden det er ganske får E30 M3'r til salgs nå for tiden :)

EspenM3: hehe, håper på en skikkelig runde på ACR til sommern da, Så vi kan se hvor udugelig Cosworth'n er i forhold til M3 ;)

Den er grei.

Med tanke på at du har ca.100Hk mer enn meg, så bør jeg bli kraftig frakjørt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...