Fredrik Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 MEN, når det er sagt, så hører det med til historien at de har veldig lite gatelys der borte, kun i befolkede områder (som i Danmark og Tyskland). Her til lands har vi jo pokker meg gatelys over alt, så det er jammen ikke rart det er dyrt å bygge veier her. Vi har mye å lære av svenskene... hva pokker skal man med gatelys der det kun er biler - bilene har jo lykter allerede! De har også enorme mengder med elg og rensdyr i Sverige... så jeg forstår godt at de har et par-tre-fire tusenmetere på bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 At de har ekstralykter der jeg kjøpte den forstår jeg. Milevis med veier-tett skog og ikke gatelys + reinsdyr som tusler rundt på veien.. Bilen kommer fra Østersund i Sverige. Ble nesten overrasket når vi så biler uten ekstra lykter der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 tenker NeonMuffler var hard å be Så ut som en strøken bil! nesten litt synd å bruke den som donor bil! Han var ikke vanskelig å be nei. Så smilet hans i speilet i ca 58 mil Er som du sier nesten litt trist å bruke den som donor bil men skal flytte over alt unnatt selve skallet på den. Kommer til å ta tid men det skal gjøres ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 For et sjeldent pent syn av interiør i E34 Gratulerer med grisefin bil, tror denne kan bli fin ja! helt enig med sotingen som var på bilen, få det av, sånn at interiøret synes bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Grattis med morobil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kom hjem fra Sverige igår kveld med mitt nye leketøy. Bilen er en 1991 modell med noen feil som må fikses før sommeren. Støtdempere må byttes- synk ring på 2 gir er defekt og klimaanlegget må fylles. Ekstralykter under fronten skal vekk selv om de lyser noe hinsides kraftig.Originalfelger skal anskaffes. Wunderbaumen på bildene er allerede fjernet. Bilen er iflg Svensk bilprovning 100% rustfri , og jeg har heller ikke funnet noe rust. Bilen har ikke soltak , er faktisk den eneste M5 jeg har sett uten dette. Sportsinteriør med oppvarmede seter- utvidet skinnpakke (skinn hattehylle-midtkonsoll-deler av dashbord) Stor kjørecomputer-rollo-belyst girspak og 2 soners full klima er det jeg har oppdaget foreløpig men har bare hatt den noen timer så det er muligens mer på den.Stor takk til NeonMuffler som kjørte den hjem for meg mens jeg kjørte bruksbilen. Bildene er fra salgsannonsen, har ikke rukket å ta nye selv enda. Oj oj.. Dette her blir jo fint fin.. Glad gammlebilen skal bli brukt til noe fornuftig da Kan slange med ett bilde fra da du hentet den da:) Gleder meg til og se hvordan det blir. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelpower Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nytt leketøy ja,. ser ut som en buttplug! Å er det noen som har spydd inni? ser faen ikke verre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nytt leketøy ja,. ser ut som en buttplug!Å er det noen som har spydd inni? ser faen ikke verre ut! Nytt leketøy ja...viss denne ser ut som en buttplug lurer eg på korleis ræva di ser ut?!? Nei det er ikkje spy,det er faktisk skinn Er vel ikkje vant til det du som har Opel Opel=in dire need of RustBullit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelpower Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Trodde du eide meg der? Ræva mi ser mye bedre ut enn bilen din, iallefall.. Skinn - omg! Haha, ikke mye pent.. å skinn i fargen: diarè... Vits med det a`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Trodde du eide meg der?Ræva mi ser mye bedre ut enn bilen din, iallefall.. Skinn - omg! Haha, ikke mye pent.. å skinn i fargen: diarè... Vits med det a`? "Eide" meg? Dette er det mest tragiske ordet som finns No har du vel ikkje sett bilen min og eg har ikkje sett ræva di,men vil anta bilen min har gått mindre og er penere brukt enn ræva di Ettersom du kan bruke en M5 som buttplugg,hehe... Og igjen tilbake til ræva di:Kvit diare?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Trodde du eide meg der?Ræva mi ser mye bedre ut enn bilen din, iallefall.. Skinn - omg! Haha, ikke mye pent.. å skinn i fargen: diarè... Vits med det a`? "Eide" meg? Dette er det mest tragiske ordet som finns No har du vel ikkje sett bilen min og eg har ikkje sett ræva di,men vil anta bilen min har gått mindre og er penere brukt enn ræva di Ettersom du kan bruke en M5 som buttplugg,hehe... Og igjen tilbake til ræva di:Kvit diare?!? Haha! Der "eide" du ho/han ihvertfall... noen folk som har alvorlige problemer ass... Edit: Haha, så signaturen nå: Denne brukeren varte like lenge som en Opel. Hilsen admin/moderatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Så denne på BMWCCN også, liker den veldig godt! Synd du skal bygge den om til en 520, men jeg skjønner deg jo. Avgiftene i dette landet er jo astronomiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Er ikke med lett hjerte jeg bygger den om men skal gjøre det skikkelig. Bruker heller endel penger på å bygge skikkelig framfor å sponse statskassa..Alt av deler, ledningsnett , dempere +++++++(ikke alle skruer og chassis nummer ) men ellers går alt over. Bilen lakkes også i originalfargene. Jakter på originalfelger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Trodde du eide meg der?Ræva mi ser mye bedre ut enn bilen din, iallefall.. Skinn - omg! Haha, ikke mye pent.. å skinn i fargen: diarè... Vits med det a`? Du kan ikke være i god form når du både spyr og har diarè i disse fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Gratulerer med rå bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå