Saltkjelen Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 En meget pen og godt utstyrt 2004 modell E60 520iA vurderes solgt til fordel for ny BMW. Bilen er betydelig påkostet og må ses. Panser, støtfanger, speil, sideskjørt og diverse annet småtteri ble lakkert og montert i 2006. Bilen har hatt vanlig service i 2006 og oljeservice i 2007. Venstre xenonlykt byttet på hhv. 30 000km og 50 000km pga. produksjonsfeil. Bilen kan vises på strekningene. Oslo-Fargernes/Etnedal eller Oslo-Son i helgene. Ekstriør: M5 frontfanger (Tåkelys til M5 fanger, men ikke montert), M-tech bakfanger, M5 sideskjørt, M5 trunk lid finisher (baklukeinnsats), Hamann replica sportsspeil, 8.5x19 og 9.5x19 Zito felger, Yokohama Advan Sport i 245/35ZR 19 og 265/30ZR19, Nokian Hakkapelita RSi på vinter, grill lakkert i bilens farge, (M5 bakfanger kan medfølge) Utstyr: Bilen er meget godt utstyrt, med blandt annet elektrisk dakota skinninteriør med memory, Elektrisk justerbar rattstamme med innstignings automatikk, Elektrisk takluke i tonet glass, Regnsensor, Xenonlys for nær- og fjærnlys (BMW Dynamisk Xenon), Navigasjonssystem BMW Business, BMW Assist, Forbredelse for mobiltelefon med bluethoot-grensesnitt og talestyring, Friluftsdyser, Cruise control, Automatgear med steptronic (6 gir), PDC Park Distance-Control foran og bak, Lyktespyleranlegg, Dekktrykk kontroll RPA, Skipose, Nedfellbar bakseterygg, Elektriske vinduer, Fjernstyrt sentrallås og åpning av bagasjerom, Multifunksjonsratt med telefon - radio og navigasjon, Radio BMW Professional Hi-Fi høytallersystem, iDrive system, Klimaautomatikk utvidet, Setevarme for fører og sidepassasjer, Koppholdere, Infodisplay, CD spiller for CD og Navigasjonssystem, Dynamisk StabilitetsControl DSC, Corning Brake Control CBC, Elektriske speil med varme - høyre speil justerer seg ned mot fortauskant ved rygging, lyspakke (byttet ut til fordel for sportsspeil. Originalspeil medfølger hvis ønskelig), Støtfangersystem, Utetemperaturvisning, Grønt felt i øvre del av frontrute, ISOFIX-festesystem for barneseter, Justerbar midtarmlener, 12v uttak i bagasjerom, Grønt varmedempende glass (Alle vinduer), Interiørlister Mørk Titan II, Kjørecomputer, Koppholdere foran og bak, LYS-PÅ?-varsling, Automatisk Lyshøyderegulering, Gulvmatter i velour, On Board Diagnose, Lettmetallfelger Trapesstyling 134 7X16 225/55 R 16 Nokian Hakkapelita RSi. Bilen har gått ca 66 000km og må ses. Kun seriøse henvendelser. Pris: 379 000kr evt. bud! Med forbehold om trykkfeil i annonsen. Flere bilder? Sjekk mitt galleri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Interesserte kan kontakte meg på telefon, 950 23 728. Bilen må bort grunnet bestilling av ny BMW. Alle seriøse bud vurderes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... HO9M642309 (NB! Flere bilder i annonsen kommer. Må få tatt noen nye bilder og ikke minst interiørbilder i ettermiddag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 gromt når man kan si "selges pga BESTILLT ny bil"..!!! lykke til, helgrom børse dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Takk for det. Har hatt overraskende, positiv respons idag. Nå er forøvrig annonsen oppdatert med noen ferske og gode bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Da var bilen SOLGT...! Trist, men slik er det nå. Hentes på Torsdag eller Fredag av ny eier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Gratulerer eller kondolerer? Er en utrolig lekker bil, synd jeg ikke hadde nok penger Skal jeg ha E60, skal den se slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 det gikk vel relativt fort da hvertfall! kan jo trøste deg med det! når kommer den nye vogna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 og hva blir det nye og hva slags planer har du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Gratulerer eller kondolerer? Er en utrolig lekker bil, synd jeg ikke hadde nok penger Skal jeg ha E60, skal den se slik ut Tja, si det.. På en måte er jeg jo fornøyd med at den gikk så fort, da slipper jeg jo å tenke på det jo nærmere den nye bilen nærmer seg. Er kjempe glad i bilen og det kommer jeg alltid til å være. Håper og tror at den har havnet i rette hender og den havner i samme by hvor resten av min familie holder til, så jeg skal nok alltids klare å ha et øye med den det gikk vel relativt fort da hvertfall! kan jo trøste deg med det!når kommer den nye vogna da? Ja, jeg kan det.. Som jeg nevnte over så skal jeg være fornøyd. Blir jo kvitt et eventuelt problem jo nærmere bilen nærmer seg. Nå er det 7 uker og 3 dager til bilen skal komme. Forutsatt at det ikke blir noen forsinkelser eller liknende. og hva blir det nye og hva slags planer har du for den? Den nye blir en E61 520dAT med den nye 177 hesteren og automat-joystick.. Planene er på langt nær så omfattende som de jeg hadde på E60'n, men det blir 20", sota ruter og nye eksosrør i første omgang. Denne gangen har jeg bestilt bilen med shadowline, så nå slipper jeg å gå rundt å tenke på det.. Nå leter jeg forøvrig etter en 10 000 krones bil jeg kan ha i mellomtiden til den nye ankommer. Vet du om en OK en eller skal selge en selv - gi lyd fra deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Når jeg går inn på BMW Norge sine hjemmesider og "Bygg din egen BMW" får jeg ikke opp 177 hk utgaven av 520d. Mitt spørsmål er derfor: Hvordan er prisen på den nye motoren kontra den gamle 163 hk utgaven (473.000 eks automat)? Bestilte du med M sportspakke? Moderatoredit (R Andersen): Jeg stenger annonsen siden bilen er solgt. Hvis tråden brukes til vanlig prat, så tar den opp plassen til annonser som ikke er solgt, så ta derfor videre spørsmål på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg