Gå til innhold

Søker etter løsninger på dobbel eksos på e34.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier.

Så søker jeg løsninger på dobbel eksos på e34.

Om det enten er en masseprodusert løsning eller om det er en "garasjepatent" gjør ingenting.

Her taes all informasjon imot med glede=)

Skrevet
  Nino skrev:
Som topic sier.

Så søker jeg løsninger på dobbel eksos på e34.

Om det enten er en masseprodusert løsning eller om det er en "garasjepatent" gjør ingenting.

Her taes all informasjon imot med glede=)

Supersport lager

Fant ett på Ebay i Tyskland, ser de ikke sender til Norge, men mener du kan bestille direkte fra Supersport sine sider.

http://cgi.ebay.de/Vierrohranlage-fuer- ... dZViewItem

Skrevet

Det var en på forumet her som nylig tok av doble pottene på sin e34, husker ikke hvilken modell.. Det var kanskje 540 det.. men det ser jo utrolig teit ut med doble potter på e34 da :P

Skrevet

Teit? Tja, ikke på riktig bil. Jeg synes alt fra v8 og oppover burde ha en potte på hver side. Ligger litt psykisk symetri i det hele ;) Er ingenting som sier mer enn at bilen har v-motor enn doble endestusser.

edit: Var forresten Anderslien her på forumet som hadde doble på sin 540 ja. Mener han tok av "skjøten" da han byttet bakfanger.

Skrevet
  Stephan.s skrev:
Teit? Tja, ikke på riktig bil. Jeg synes alt fra v8 og oppover burde ha en potte på hver side. Ligger litt psykisk symetri i det hele ;) Er ingenting som sier mer enn at bilen har v-motor enn doble endestusser.

edit: Var forresten Anderslien her på forumet som hadde doble på sin 540 ja. Mener han tok av "skjøten" da han byttet bakfanger.

Jepp V maskiner fortjener dobble potter, men jeg synes ikke det er så værst med dobble på 6'erne heller, det er jo 2 rør som går ned fremme, de burde jo gått hele veien.

Skrevet

Den det var henvist til på Ebay kan jeg umulig tro vil skille ut like mye eksos i hver port/utblås? Trodde det var lurt med y-løp jeg.

Dobbelt utblås kan bli heftig det, bare man finner det rette stedet å sette den (ikke ytterst på hver side).

Her er Anderslien's gamle dobble:

DSC_0312.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...