Morbus Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Pris på H. fskjerm?Er denne hel og fin nederst mot døra? Er bulken mulig å fikse? kan ta et bilde og sette inn her om du vil? så kan du vurdere selv, men bulken er ikke så stor nei.husker ikke i farta åssen den helt var nå da Høres bra ut, ta gjerne et bilde! Hvor i landet står bilen(mtp henting) og hva skal du ha for den?
bmw520 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Pris på H. fskjerm?Er denne hel og fin nederst mot døra? Er bulken mulig å fikse? kan ta et bilde og sette inn her om du vil? så kan du vurdere selv, men bulken er ikke så stor nei.husker ikke i farta åssen den helt var nå da Høres bra ut, ta gjerne et bilde! Hvor i landet står bilen(mtp henting) og hva skal du ha for den? Hei, bilen står i Lesja, nordgudbrandsdalen skal ta bilde så snart jeg kan, prøve i morra
bmw520 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 har du panser?? hvordan ser det ut?? jepp, d har jeg vettu men d er 3 små runde bulker på d, men enkelt å rette.
bmw520 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 ingen som trenger diff,interiør dører osv da?
alekspp Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 har du enda digital klokke? pris på den og klokka i bakstelle hvis det er diffbrems
bmw520 Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 har du enda digital klokke? pris på den og klokka i bakstelle hvis det er diffbrems klokka, tja 250kr? vet ikke om den har diffbrems dessverre åssen finner man eventuelt ut d da?
bmw520 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 fortsatt deler, har nå også en 525TDS 92 mod i deler, motor og d som tilhører den beholder jeg selv, men er fortsatt mye deler fra den.
leite Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 varme apparat regulerings ventilen har du den???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå