hare4 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 Skiftlighten er nede i dashbordet og er justerbart på hvilket turtall den skal slå inn på...
Azeton Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 for og være helt ærlig.. så tror ikke jeg at jeg hadde klart å hatt noe sånt foran meg.. litt vel stort
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Kan vel til nød forstå shiftlighten, da det sikkert går fælt unna til tider Meen, når kommer du egentlig til å kaste blikket vekk fra turtelleren speedometer og opp på dashbordet?
hare4 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 Måleren kosta 1300kr. Stilg å følge med på turtallet men når du kjører og shiftlighten kobler inn vet du jo at du har passert x antall omdreininger (eks: 4000)og trenger ikke se på turtelleren men ser shiftlighten lyse i sideblikket og kan skifte gir slik den er beregnet på, men er stilig i mørket, lyser blått rundt og rødt i midten av måleren... Var litt uvant med en stor måler rett på dashen, men begynner å bli vandt til det, hehe Kjempefornøyd...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Men det er bra Hvilket turtall begynner den å lyse da?
The_transporter Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 et såik l a ut da men det er vel en smakssak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå