Gå til innhold

BMW 3 serie, AUTOMOTE bulid!

McMaRT
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

senk og hjul.. hva er så sinnsykt fett og ekstremt med det? det kan da HVEM SOM HELST få til... spennende å se hjulbuene på denne etter vinteren, etter vals, sprekt lakk og saltlake i vinter.. Yummi :D

Dummeste jeg har hørt.. senk og hjul er det første du trenger når du skal style en bil! Og er det noe de ALLER fleste skivebimmer på så er det akkurat det!! Her har dere en bil med m-fanger, speil og skjørt noe som bør være oppi gata til orginalgjengen, men klarere jaggu ikke noe annet enn å komme med IDIOTKRITIKK!!

Når hjulbuer valses blir de rensa på forhånd og rustbehandlet etterpå så lenge kunde er villig til å betale det. Og ettersom denne ikke subber i hele tatt med 10x20 og er behandla ruster ikke den noe mer en brakka di smarten.. Dessuten er det nok ikke fllt så store hjul på vintern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)men klarere jaggu ikke noe annet enn å komme med IDIOTKRITIKK!!

Det er det at trådstarteren (ansatt hos automote??) skryter så hemningsløst over at automote er best i verden, også er det det eneste som er gjort med bilen, noe som ola dunk nede i veien også kan gjøre på en kveld eller to.

Altså, jeg sier ikke at bilen er stygg, for den er NYDELIG(!!), men det at, som sagt, den blir skrytt og generelt automote, som best i verden, blir da litt teit.

For, jeg vet jo at det er mange her som har dømt mange av bilene til automote nord og ned, fordi dem ikke ser så veldig bra ut (Etter deres mening), men det er jo mye arbeide og finurlige løsninger som er blitt gjort på mange av de bilene. Så det at det da "lages" en normalt stylet bil, blir da litt dumt å legge til i "diskusjonen" om hvorvidt automote er de beste i hele verden på bmw.

For... vi har jo også Hartge og Alpina..?

Og som en siste del:

jeg hadde også stylet bilen slik, for de er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørende om automote er best i verden blir jo en dum diskusjon for selvfølgelig er de ikke det.. Som du sier har vi alpina og hartge.. Jeg mener og syns personlig automote er kanskje det firmaet i norge som er blandt de aller beste på styling av bmw.

Alpina og hartge er jo dessuten en slags masseproduksjon som har avtaler med BMW.. Driver jo ikke med det samme akkurat..

Men å si att dette er ett enkelt bygg viser hvor lite du ser vedrørende denne bilen. Og dessuten må jeg si det er sjelden jeg ser biler som får ett så godt resultat som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Automote er en fin plass å la bilen overvintre noen kvelder i vintershalvåret :)

Gaasen, du har en nydelig bil. punktum .

Dette er nok ikke min bil, men syns bilen ser veldig bra ut. Blir litt irritert når visse sjeler på dette forumet skal absolutt få fram hvor dårlig automote er. Virker som hver gang det kommer opp får folk en trang til å finne feil, påpeke att det er ett simpelt bygg eller takke øvre makter for att bilen deres ikke ser sånn ut.. Ser ikke helt nytten i det. Går greit med konstruktiv kritikk, men syns div innlegg går over stokk og stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forum vet du...som en fest egentlig rett og slett. mye folk,noen er dust, andre vil du pule, noen har du slåsst med, noen vil gjerne slåsst med deg,mens noen kommer du overens med.. i løpet av kvelden har du ikke andre enn deg selv å takke for hvordan festen blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den peneste BMW jeg tror jeg har sett,denne kunne jeg tenkt meg som nummer 2 etter hus kjøp som 320 på grunn av billigere forsikring å pris,skal man kjøre fort kjører man sykkel 8) eneste som skulle vært bytta var gitter i sort i frontfangern og bakfanger.Denne kunne di fleste stylet selv,tenker da på stylingen å lykter,men når det kommer til felger ødeleger mange med feil felg valg å senk.Men alle har hver sin smak,noen liker andre ikke og godt er det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den peneste BMW jeg tror jeg har sett,denne kunne jeg tenkt meg som nummer 2 etter hus kjøp som 320 på grunn av billigere forsikring å pris,skal man kjøre fort kjører man sykkel 8) eneste som skulle vært bytta var gitter i sort i frontfangern og bakfanger.Denne kunne di fleste stylet selv,tenker da på stylingen å lykter,men når det kommer til felger ødeleger mange med feil felg valg å senk.Men alle har hver sin smak,noen liker andre ikke og godt er det :wink:

Dette er hva jeg mener med ett konstruktivt innlegg. Her sier innlegger det han liker og det han ikke liker på en normal måte uten å prøve å komme med spydigheter.

Er enig i att dette ikke er den mest kompliserte bilen å bygge, men valsing, facelift, valg av hjul, plastikk og høyde av bilen er det som gjør denne bilen meget pen! Her er det mange som snbler når de skal sette sammen en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...