gaasen Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 For store felger, for mye senk. Greit som showbil men i mine øyne ubrukelig som bruksbil. FEIL!!! Har veier å kjøre etter her nede.. Har både kjørt og sittet på denne bilen og den er ikke noe annet enn deilig å kjøre med etter veien. Og på vintern er det bare og skru opp bilen og vips er det en likeså bra vinterbil!
McMaRT Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 (...)men klarere jaggu ikke noe annet enn å komme med IDIOTKRITIKK!! Det er det at trådstarteren (ansatt hos automote??) skryter så hemningsløst over at automote er best i verden, også er det det eneste som er gjort med bilen, noe som ola dunk nede i veien også kan gjøre på en kveld eller to. Altså, jeg sier ikke at bilen er stygg, for den er NYDELIG(!!), men det at, som sagt, den blir skrytt og generelt automote, som best i verden, blir da litt teit. For, jeg vet jo at det er mange her som har dømt mange av bilene til automote nord og ned, fordi dem ikke ser så veldig bra ut (Etter deres mening), men det er jo mye arbeide og finurlige løsninger som er blitt gjort på mange av de bilene. Så det at det da "lages" en normalt stylet bil, blir da litt dumt å legge til i "diskusjonen" om hvorvidt automote er de beste i hele verden på bmw. For... vi har jo også Hartge og Alpina..? Og som en siste del: jeg hadde også stylet bilen slik, for de er nydelig! Nei, jeg er ikke ansatt hos Automote! Jeg liker det de gjør, og jeg har ikke sagt at de er best i verden.. Jeg har bare gode erfaringer med Automote og jeg kommer til å fortsette å få stylet bilene mine der! Har hatt mange biler der og har vært 100% fornøyd hver gang!
McMaRT Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 senk og hjul.. hva er så sinnsykt fett og ekstremt med det? det kan da HVEM SOM HELST få til... spennende å se hjulbuene på denne etter vinteren, etter vals, sprekt lakk og saltlake i vinter.. Yummi Hm, jeg tror ikke du vet helt hva du snakker om her.. 0 problemer hvis man gjør dette riktig!
Dirty Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 ikke pent når det er så mye senk at den er lavere bak! æsj! men ellrs var det en pen bil ja
Odd-M Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 For store felger, for mye senk. Greit som showbil men i mine øyne ubrukelig som bruksbil. FEIL!!! Har veier å kjøre etter her nede.. Har både kjørt og sittet på denne bilen og den er ikke noe annet enn deilig å kjøre med etter veien. Og på vintern er det bare og skru opp bilen og vips er det en likeså bra vinterbil! FEIL!!! På østlandske motorveier med nylagt asfalt fungerer nok dette fint, men på landlige veier med telehiv, ujevnheter og annet her nordpå hadde ikke den fronten vart særlig lenge. Det blir også for lite gummi på felgene til å absorbere ujevnheter i asfalten noe som fører til en svært ubehagelig fremferd. For meg er BMW det perfekte kompromiss mellom sportslighet og komfort. På denne bilen regner jeg med at komforelementet er tilnærmet fraværende. Jeg tviler ikke på at det faktisk går å bruke den til daglig, men poenget blir liksom helt borte for min del. Jeg sier ikke at det er stygt, bare at det er ubrukelig til hverdagslig kjøring. Og forresten, jeg gjetter på at dette er er 318..?
gaasen Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 ikke pent når det er så mye senk at den er lavere bak! æsj! men ellrs var det en pen bil ja Er enig i att det ikke ser bra ut, men tror du har sett for dårlig på bildet.. Den er nok lavere foran..
babjorn Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Er ikke bare bare å style en bil,er en del jobb ja syns senken var meget bra,å store felger har jeg ikke vært noe glad i,men disse passet som hånd i hansken..store er felgene ??
McMaRT Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 senk og hjul.. hva er så sinnsykt fett og ekstremt med det? det kan da HVEM SOM HELST få til... spennende å se hjulbuene på denne etter vinteren, etter vals, sprekt lakk og saltlake i vinter.. Yummi Bilen går i Elverum, har du ikke sett den der da? Da skjønner du sikkert hva som er pent med hjul og senk!! PS! Det er ingen humper i Elverum jeg ikke kommer over...
McMaRT Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Det går fint med noen humper, har jo justerbart så det er bare en liten justering til vinteren. PS! Den er lavere fram enn bak!
gaasen Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 For store felger, for mye senk. Greit som showbil men i mine øyne ubrukelig som bruksbil. FEIL!!! Har veier å kjøre etter her nede.. Har både kjørt og sittet på denne bilen og den er ikke noe annet enn deilig å kjøre med etter veien. Og på vintern er det bare og skru opp bilen og vips er det en likeså bra vinterbil! FEIL!!! På østlandske motorveier med nylagt asfalt fungerer nok dette fint, men på landlige veier med telehiv, ujevnheter og annet her nordpå hadde ikke den fronten vart særlig lenge. Det blir også for lite gummi på felgene til å absorbere ujevnheter i asfalten noe som fører til en svært ubehagelig fremferd. For meg er BMW det perfekte kompromiss mellom sportslighet og komfort. På denne bilen regner jeg med at komforelementet er tilnærmet fraværende. Jeg tviler ikke på at det faktisk går å bruke den til daglig, men poenget blir liksom helt borte for min del. Jeg sier ikke at det er stygt, bare at det er ubrukelig til hverdagslig kjøring. Og forresten, jeg gjetter på at dette er er 318..? Personlig bor jeg på gård hvor den første mila jeg kjører består av grusvei, telehiv og dårlig asfalt.. har selv hatt ett tilnermet bil som dette og selvfølgelig er dette langt unna orginalt, men langt ifra komfortløst.Skal sies at e46 er langt mer komfortabel senket enn hva forgjengerne var. Vi ser jo selvfølgelig helt forskjellig på akkurat dette, men jeg synes det er morsomt å kjøre med dette stuket, og i mine øyne ABSOLUTT brukendes i hverdagen!! Hva har det å si om det er 318?
babjorn Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 318 er jo veldig bra for bensin å forsikring,selv om jeg hadde godt for en 320 helst..323-325 er jo ingen ting lenger,gammle mor i nabo huse har like mange hester hadde det vært meg hadde jeg kjørt denne BMW helst 320 men kunne tatt 318 til daglig bruk også kjørt 2002 model yamaha R6 på fritiden
Odd-M Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Det verste jeg selv har hatt var en Prelude senket 8 cm. Måtte ligge utenom hjulsporene vinterstid for ikke å subbe selv ved nybrøytet veg. DA er poenget borte og jeg vil aldri prøve noe slikt igjen. Men bevares, jeg klarte meg gjennom hele vinteren og satt bare fast en gang... 318? Nei, synes bare nesten alle Automote-biler er basert på 318. All show, no go....
Stramvaier Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Dette er den peneste BMW jeg tror jeg har sett,denne kunne jeg tenkt meg som nummer 2 etter hus kjøp som 320 på grunn av billigere forsikring å pris,skal man kjøre fort kjører man sykkel eneste som skulle vært bytta var gitter i sort i frontfangern og bakfanger.Denne kunne di fleste stylet selv,tenker da på stylingen å lykter,men når det kommer til felger ødeleger mange med feil felg valg å senk.Men alle har hver sin smak,noen liker andre ikke og godt er det ikke stykt ment eller noe. men hvis det er den peneste bimmern du har sett så har du ikke sett mye gromt gitt. for er mye som er penere enn det der ass. men så klart alle har vær sin smak
gaasen Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 Motoralg dreier seg vel mest om penger.. 40-50 k i forskjell.. Spørmålet blir om det er verdt det.. Helst skulle det jo vært M3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå