bmwe3m Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Noen som har tips om hvilket sett som senker mye i sammen med 19" felger.... blir 35 m/m nok? vil ha bilen så lav som muligt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 "blir 35 m/m nok? vil ha bilen så lav som muligt..." Er ikke det der litt selvmotsigende? Så lav som mulig - kjøp noe justerbart og skru helt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 det e en vesentlig forskjell på prisen på ett justerbart og et vanlig sett....... men klart noen som har en forhandler som leverer justerbart til e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 H&R selger til e38 /fjører, men vil tro de er dyre. ellers har man http://www.senk.no/ og www.motortechnik.no som selger AP.. 40/40mm senk.. Eneste med AP er ofte at de kryper ned mot 60/60mm, men da får du det jo laavt Prisen var 1800 for AP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 hadde AP på min E38, 40 40 mm...for å si det sånn, det seg (Desverre) ikke noe på 1,5 måned...hadde 18" felger og fikk fortsatt en knyttneve mellom dekk og hjulbue...19" felger og 60/40 senk = PERFEKT! ps: E38, trenger M Y E senk! Men, som kjent så senker forskjellige merker forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kjøpte mitt Apex på GS bildeler (40/40), men muligens at det ikke blir lavt nok for deg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Mhane, now is good time to post them pixz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 He he ja får hive meg rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaw Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei!! Du lurte på å senke bilen din? Da ville jeg tatt kontakt med maxam tuning, og bestilt gjennom ham. Han bestillte til meg. Rått senkesett som kan justeres ned til 70mm senking. Dette vil fungere fint for deg i og med at du har store felger.J Jeg har 22" på min, og dette lagde problemer når jeg skulle velge sett. På grunn av store felger får en av og til problemer med fjærskålene på div sett. Derfor er settet til maxxam toppers. Dette er coiloversett Forholdsvis dyrt men så absolutt vert det. Ga ett dråg av en 7serie en rå sportsfølelse. Merke FK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingis123 Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg senket en E38 jeg hadde med disse http://dekkportalen.no/shop/productDeta ... toryId=847 Det er nok billigere fjærer å oppdrive, men disse er helt suverene, det er jo tross alt Vogtland som leverer stålet i de originale BMW fjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Kan jo spørre maxis her på forumet. En helt rå e38 i mine øyne:) Regner med at han har noen tips å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå