MGR Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 så godt at han hadde litt for mye grep, spesielt i starten, bilen retta seg fort oppat i slutten av svingan
StianA Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 jøss hehe ja han hadde litt for gått grep han der men artig liten film:P
Jonass Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 hehe, du veit jo at det går fint å drifte me is`en min på acr Selv uten sperre Han her hadde sperre da. Men han var dyktig å spinne, nesten like god som deg frode
Toro Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Er vel flere faktorer som spiller inn her: varm asfalt, asfalt type, sand på veien og dekktype. Men 318 eller ikke , han hadde jo litt peil uansett
Torbjørn H Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg trodde man måtte MINST ha sekser for å klare det der!!!! Imponert over at en 318 klarte å spinne?
oddis Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Dekka dyppa i diesel skulle en tro: En orginal 318 klarer ikke det der med skikkelig dekk, EOD.
Torbjørn H Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Nå har jeg aldri kjørt akkurat den type 3-serie. Men om dekkene er brede nok, du har litt sving på hjulene, og ikke sparer på clutchen går det lett som en lek. (ihvertfall på min gamle E36 316i)
snes Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Nå har jeg aldri kjørt akkurat den type 3-serie.Men om dekkene er brede nok, du har litt sving på hjulene, og ikke sparer på clutchen går det lett som en lek. (ihvertfall på min gamle E36 316i) Brede dekk=bedre grep
oveb Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 e ikkje nåkka vanskelig å kjøre slik mæ ein 318.. hadde en sjøl før å den va d ikkje no problem å få ut rævva på
336mik Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Etter hastigheten på piruettene å dømme,så er det ganske glatt der.Uansett,så går det fint ann å drifte med nesten åssen FR-bil det skal være.Og har man sperre/diffbrems,så blir jo saken enda bedre.
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Alt er mulig med rett dekk og rett oppsett. Greide å legge 318en brei i 80 på våt vei med helårsdekkene som sto på når jeg kjøpte den.
Torbjørn H Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Nå har jeg aldri kjørt akkurat den type 3-serie.Men om dekkene er brede nok, du har litt sving på hjulene, og ikke sparer på clutchen går det lett som en lek. (ihvertfall på min gamle E36 316i) Brede dekk=bedre grep Tja, når man går fra 185 til 235 profil blir vel tyngdepunktet mer jevnt fordelt? Fikk høre det av selger. Correct me if I'm wrong... Slipper ihvertfall mye lettere med 235 dekk kontra originale 185!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå