Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, du veit jo at det går fint å drifte me is`en min på acr :)

Selv uten sperre :) Han her hadde sperre da.

Men han var dyktig å spinne, nesten like god som deg frode 8)

Skrevet

Er vel flere faktorer som spiller inn her: varm asfalt, asfalt type, sand på veien og dekktype.

Men 318 eller ikke , han hadde jo litt peil uansett :)

Skrevet

Dekka dyppa i diesel skulle en tro:

En orginal 318 klarer ikke det der med skikkelig dekk, EOD.

Skrevet

Nå har jeg aldri kjørt akkurat den type 3-serie.

Men om dekkene er brede nok, du har litt sving på hjulene, og ikke sparer på clutchen går det lett som en lek. (ihvertfall på min gamle E36 316i)

Skrevet
Nå har jeg aldri kjørt akkurat den type 3-serie.

Men om dekkene er brede nok, du har litt sving på hjulene, og ikke sparer på clutchen går det lett som en lek. (ihvertfall på min gamle E36 316i)

Brede dekk=bedre grep

Skrevet

Etter hastigheten på piruettene å dømme,så er det ganske glatt der.Uansett,så går det fint ann å drifte med nesten åssen FR-bil det skal være.Og har man sperre/diffbrems,så blir jo saken enda bedre.

Skrevet
Nå har jeg aldri kjørt akkurat den type 3-serie.

Men om dekkene er brede nok, du har litt sving på hjulene, og ikke sparer på clutchen går det lett som en lek. (ihvertfall på min gamle E36 316i)

Brede dekk=bedre grep

Tja, når man går fra 185 til 235 profil blir vel tyngdepunktet mer jevnt fordelt?

Fikk høre det av selger. Correct me if I'm wrong...

Slipper ihvertfall mye lettere med 235 dekk kontra originale 185!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...