nmb Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Er nettopp flyttet til Tromsø også lurte jeg på om noen her inne anbefaler verksted? Uten ekstrem ventetid! Eller om det er noen som melder seg frivillig til å mekke i bytte mot dirty $ ?
nmb Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Skifte tårnlager på høyre side bak på E34 Gi meg Pm om noen kan!
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Trondsen bil (se gulesider) di er autorisert bmw verksted i Tromsø! flott service og folk med mye peiling
ellingz1 Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Trondsen bil (se gulesider) di er autorisert bmw verksted i Tromsø! flott service og folk med mye peiling brukte trondsen bil på min e46 :)god servic, de sku bare sjekke feilmelding. de vaska bilen og skifta pærer osv topp service, men litt dyr og litt lang ventetid...
nmb Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Virket veldig service-innstilt på Trondsen bil ja! Men dessverre så var det 1 måned ventetid. Hvis noen her i tromsø mekker selv, og kan gjøre det for noen kroner så rop ut!
R.E.H Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 det er da noe av det minste problemet å få noen til å skifte det.. kan jo prøve å skifte selv? er jo ikke mye arbeid?
en325ic Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 dra bort å snakk emd dæm om dæm kan ta d innimellom! er jo en kjapp jobb så d går vel greit d da!
ac turbo Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 DRA TIL NiLSEN BIL.Dæm kan massse med bmw.dæm solgte bmw i tromsø før.
CrZyWiz Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Ja, Men å skifte dette lageret kan nok alle med litt skruferdigheter! dvs alle verksteder kan nok ta denne jobben på strak arm. er 1 skru nede og 2 oppe i tårnet så er det bare å plukke ned.
Amzoch Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg bruker kun Nilsen bil.. er stor fornøyd.... Veldig god service og Di e dyktige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå