The_transporter Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 tok noen diagnoser i dag etter oljebytte og bytte av tennplugger.. DME : 203 Lambda regulation limitexeeded : oxygen sensor bank 2 cylinder 4-6: after catalitic converter 196 evap electrical calve from LDP pump kan noen si meg hva som kan være feil? jeg har ikke merket noe feil med den annet en når jeg kjører på propan for da fusker det littegranne på høye turtall og ved giring.. ellers er den fin
bjalle Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Kjører du på propan vil du nok få veldig mange feilmeldinger etter hvert,mange som reagerte på fleipen din.
BMW528iA Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Tror ikke han fleiper.. Syns å huske at denne bilen har gassdrift
The_transporter Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Bilen min går på LPG samt vanlig bensin det er jævli økonomisk og sparer motoren for mye sot og driit samt miljøet .. les mer på www.gastech.no men nok om det.. kan noen si meg noe om feilkodene??
CEJ Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 hehe Lpg/gass drift er da ikke noe å fleipe med..
H4kon Skrevet Oktober 4, 2007 Skrevet Oktober 4, 2007 Får vel hive meg på bølgen jeg også... PROPAN?!?!?! Wtf
The_transporter Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 nok om propan.. kan noen si meg noe om FEILKODENE MINE???
The_transporter Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2007 brukte forøvrig carsoft 6.1 tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå