erlend_p Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Så denne når jeg var på vei inn i butikken for å handle. Måtte stoppe opp for å ta et bilde, for denne var PEEEEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hadde aldri tørd å stått der med en sånn fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 nei, det tenkte jeg på også, rett ved inngangen. slik bil skal stå i hjemme under tak når man handler, så bruker man konebilen til det istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ah.. Deilig bil det der... Du som står parkert ved siden av eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 jeg parkerer alltid der når jeg skal på ica også, for der ser jo alle hva som skjer, også er det myeee bedre plass der enn de andre park plassene... står ikke du ved siden av da erlend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 jeg står vedsiden av ja, men jeg har ikke en bil til mangfoldige hudre tusen Parkerer alltid vedsiden av nye/velholdte biler. Her parkerte jeg litt nærmere den hvite, og så langt fra den andre nabobilen at døren ikke ville ha truffet bilen min. Nabobilen var også av nyere art og så ikke så ille behandlet ut. Legger ekstra mye tanke i slikt for tiden i og med at bilen min var nylakkert for 1 uke siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 på felgene stod det AC Schnitzer. Noen som vet om det er orginale AC felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hvit er fet farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Deilig bimmer med deilige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Tror det er AC Schnitzer Type IV felger: http://www.streetdreams.org/wheels/rims/AC%20Schnitzer/Type%20IV/Chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Pen bil, stygge felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Pen bil, dyyyre felger 50 laken i norge jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 E92 hvit med M-pakka er veldig pen. Har selv en slik i bestilling som leveres i Desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 nei, det tenkte jeg på også, rett ved inngangen. slik bil skal stå i hjemme under tak når man handler, så bruker man konebilen til det istede. Stå hjemme, og bruke konebilen??? Hva er det for noe tull da, biler er da en bruksgjenstand, og hvis du ikke tør og bruke den til vanligt bruk fordi at du er for redd for den, ja da har du kjøpt deg altfor dyr bil iforhold til økonomien din, det er nå min mening :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 nei, det tenkte jeg på også, rett ved inngangen. slik bil skal stå i hjemme under tak når man handler, så bruker man konebilen til det istede. Stå hjemme, og bruke konebilen??? Hva er det for noe tull da, biler er da en bruksgjenstand, og hvis du ikke tør og bruke den til vanligt bruk fordi at du er for redd for den, ja da har du kjøpt deg altfor dyr bil iforhold til økonomien din, det er nå min mening :/ Kan ikke få sagt meg mer enig Ser også ut som om jeg er den eneste som er en smule kritisk til hvit farge på bil... Synes karosseriet er nydelig, men den var ikke pen i hvit. Bra det er forskjellige smaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå