Gå til innhold

Ny Automotebil

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

Ehh, da er det mange her inne som ikke følger denne reglenen. Vil anta en senket e36 med mtech frontfanger kvalifiserer til å ikke følge denne regelen.

Det tror jeg også ;) Men tror ikke politiet eller en teknisk kontroll begynner å mase om det så lenge det er originalt montert på plassen sin. Er senkesettet godkjent i vognkort i tillegg er jo bilen faktisk i godkjent stand så da kan man begynne å lure hva de kan klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke det er lovlig å ha tåkelysa montert så lavt heller. Er no lysregler for slikt og. Men er ikke verre enn å koble de ut skulle man få problemer :) Blir flisespikkeri om man skal begynne å klage på sånt.

Siden du først drar det opp:

KURVE-/TÅKELYS

...

1.3 Lykten skal være plassert slik at høyden fra vegbanen til nederste kant av den lysende flaten er 25 cm eller mer, men øverste kant av den lysende flaten må ikke ligge høyere enn øverste kant av den lysende flaten i nærlyset.

...

Nok en idiotregel fra paragrafrytterne på bt.. Men tror ikke dette vil skape s alt for store problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

badlook, valsing, to-delt lakk, kromfelger og alltid sedaner.... fornye seg snart? Og hva er forresten "Tunet" på bilen? Tuning betyr for meg trimming men... Beklager, ikke min smak i det hele tatt...

KUNDEBILER!!! Kan ikke bare sitte å plukke ut biler man har lyst til å style.. For att ett bygg kan ha fortjeneste (om den ikke allerede eies av kunde) er innkjøpspris avgjørende. Og hvorfor kjøpe en coupe og en cab til kanskje 400-500.000, når man kan handle to firedørs til halve prisen og ha samme potensielle fortjenesten. Holder opp mye mindre penger og lavere risiko i forholf til tap.

Når man driver en bedrift må den være liv laga og da kan man ikke bare gjøre det man absolutt har lyst til hele tiden.

Og vedr. bare sedaner.. Siste året har det blitt levert to e30-cabber, mange e36 couper, en god del e36 cabber og noen 4-dørs e36, to e36 compakter og ikke minst noen e46 sedaner... Så vet ikke om du får noe mye mer forskjellige typer bmw? Så tror du skal sjekke fakta litt før du slenger med leppa! I forhold til fornying har det vært x antall forskjellige lakkeringer både todelt og ren farge, styling og hjul byttes det på.. Så eneste røde tråden som går igjen i bilene er att de fleste er skikkelig lave og de fleste har store breie hjul..

Navnet er jo så enkelt som att det klinger bedre med tuning, enn styling. Selv om jeg er enig i att tuning hovedsaklig relateres til trimming for min del så blir det jo dritdumt å kritisere. Lyser jo rimelig godt opp att du ikke har noe til over med firmaet..

Og bare så det er så sagt, smale småe hjul, lite senket og touring.. Beklager, ikke min smak i hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
badlook, valsing, to-delt lakk, kromfelger og alltid sedaner.... fornye seg snart? Og hva er forresten "Tunet" på bilen? Tuning betyr for meg trimming men... Beklager, ikke min smak i det hele tatt...

KUNDEBILER!!! Kan ikke bare sitte å plukke ut biler man har lyst til å style.. For att ett bygg kan ha fortjeneste (om den ikke allerede eies av kunde) er innkjøpspris avgjørende. Og hvorfor kjøpe en coupe og en cab til kanskje 400-500.000, når man kan handle to firedørs til halve prisen og ha samme potensielle fortjenesten. Holder opp mye mindre penger og lavere risiko i forholf til tap.

Når man driver en bedrift må den være liv laga og da kan man ikke bare gjøre det man absolutt har lyst til hele tiden.

Og vedr. bare sedaner.. Siste året har det blitt levert to e30-cabber, mange e36 couper, en god del e36 cabber og noen 4-dørs e36, to e36 compakter og ikke minst noen e46 sedaner... Så vet ikke om du får noe mye mer forskjellige typer bmw? Så tror du skal sjekke fakta litt før du slenger med leppa! I forhold til fornying har det vært x antall forskjellige lakkeringer både todelt og ren farge, styling og hjul byttes det på.. Så eneste røde tråden som går igjen i bilene er att de fleste er skikkelig lave og de fleste har store breie hjul..

Navnet er jo så enkelt som att det klinger bedre med tuning, enn styling. Selv om jeg er enig i att tuning hovedsaklig relateres til trimming for min del så blir det jo dritdumt å kritisere. Lyser jo rimelig godt opp att du ikke har noe til over med firmaet..

Og bare så det er så sagt, smale småe hjul, lite senket og touring.. Beklager, ikke min smak i hele tatt!!

sinna geiren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...