kimbru Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 m.a.o man må ha hele kittet til koed =) har man den analogen uten ac.. må nok mer en det kittet der til ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpha78 Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg hadde vertfall manuelt klima, før jeg skiftet til automatisk klima. Det eneste jeg trengte var den digitale boksen på Koed, ikke hele settet. Alt virker som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 da er det noe som ikke stemmer... for dette skal og KAN IKKE funke under normale omstendigheter... noen fler som har opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har sett på en E46 med manuell AC(kald luft med kompressor). Så lurte litt på dette med å bare bytte display enheten foran for å få automatisk klima. I teorien burde vel dette bare være å bytte modulen foran uten alt det andre? Trodde det spjeld greiene var for de som ikke har AC/klima i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune82 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Om en bare setter inn den digitale kontrollen har en jo fremdeles ikke temp.målerene i kupeen for at anlegget selv legger seg på temperaturen du velger. Eller er disse montert uavhengig av manuell ac / klima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 tror temp.føleren ligger i display/styrings modulen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Kan dere som FAKTISK har fått til dette gi meg delenr. på klima modulen hver og en av dere har? ser det er vanvittig mange utgåtte delnr på denne enheten.. og blitt erstattet av nye og nye hele veien.. se link: http://bmwfans.info/original/E46/Lim/316i%201.9-M43/ECE/L/N/1999/10/mg-64/ill-64_0921/ og hvilken av disse 2 enhetene på bildene under her har dere? alpha78 og trådstarter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune82 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Selv om du spør trådstarter er i allefall den øverste med manuell kontroll av sirkulering, mens den nederste er med automatisk kontroll av sirkulering (om du kommer inn i en tunell med eksos finner anlegget eksosen og switcher selv). Begge disse var tilgjengelige i 99 i alle fall. Vil tro den automatiske trenger sensor i filter eller noe for å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 ok.. får fin kjemme realoem å se om jeg finner luftkvalitets sensoren... kan ikke tenke meg den ligger ved kupefilteret.. har iallefall aldri sett noe sånt på e46'er før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpha78 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har den øverste på bildet. Vet ikke hvilke av disse som er delenr KB1039964 BH07U7802 I hånboken til bilen min står det at jeg opprinnelig hadde klima med den manuelle "kjedelige boksen". Sikkert derfor det var en lett sak å skifte om til automatisk klima. Alt av kabler var likt på boksene og alt virker som det skal. Enten ligger sensorene fra før av i bilen eller så er det på panelet, for luftrykket reguleres automatisk ned når den treffer ønsket temperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Da har jeg bestilt en slik en så får vi håpe det er alt jeg trenger. 1000 spenn på Koed var ikke så gale. Har manuel panel i dag med AC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpha78 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er manuelt klima det samme som manuelt Ac? Jeg hadde vertfall manuelt klima ifølge instruksjonsboka før jeg skiftet til automatisk klima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbru Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Er manuelt klima det samme som manuelt Ac? Jeg hadde vertfall manuelt klima ifølge instruksjonsboka før jeg skiftet til automatisk klima Ja det er nok det samme.. men manuelt klima er vel navnet som blir brukt... Da har jeg bestilt en slik en så får vi håpe det er alt jeg trenger.1000 spenn på Koed var ikke så gale. Har manuel panel i dag med AC. kjennern... husk å kom med tilbakemld da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Jepp, det skal dere få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå