matsrh Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Må si jeg er veldig skuffet her, ikke fordi det er mye bra her også altså men det er jo ingen som har nevnt det beste.Er det virkelig bare jeg som hører på : Garth Brooks Alan Jackson Dwight Yoakam Highwaymen Hellbillies Vassendgutane Dette er no virkelig fin musikk og ha i bilen ;D Ps må vel kansje innse at stilen min er litt spesiell. Er nok ikke bare du som hører på Alan Jackson, Hellbillies og Vassendgutane her nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Det er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 hehe det var gutten som likte køntri! du har ikke vurdert å lakkere taket på bilen i det gode gamle Confederate Flag? hadde alan jackson i gamle bilen..og hellbillis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Slayer: Soundtrack to the apocalypse... Og når ungene er med går det i Smurfene, og Anastasia hvis de skal sove... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 PR DAGS DATO, .... (og klokkeslett) ALT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 hehe det var gutten som likte køntri! du har ikke vurdert å lakkere taket på bilen i det gode gamle Confederate Flag? hadde alan jackson i gamle bilen..og hellbillis Country er det som duger alt annet er bare rot og møl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 evnt bluegrass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 P4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 P4 VIIIIK BELSEBUBB!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Må si jeg er veldig skuffet her, ikke fordi det er mye bra her også altså men det er jo ingen som har nevnt det beste.Er det virkelig bare jeg som hører på : Garth Brooks Alan Jackson Dwight Yoakam Highwaymen Hellbillies Vassendgutane Dette er no virkelig fin musikk og ha i bilen ;D Ps må vel kansje innse at stilen min er litt spesiell. Jeg hører på alle de overnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Går endel køntri om dagen i min også garth er konge. Og liker Toby Keith også, rølpe tekster som regel, men endel bra innimellom. eller går det i rap og r'n'b og liste topper. skal jeg fort frem er det en ting som gjelder: Prodigy - Music for the jilted generation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Har gått mye i Maiden,Manowar,Rammstein,Pain i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jøss kult at er flere som hører på manowar Warriors of the world united Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Beste musikken jeg hører på når jeg kjører bil er uten tvil Mötley Crüe!! "Kickstart My Heart" for eksempel Ellers så funker jo Pantera, Metallica (noe av det), Cake (Plata "Fashion Nugget") Foo Fighters er også bra musikk, men Dire Straits er utrolig bra på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Beste musikken jeg hører på når jeg kjører bil er uten tvil Mötley Crüe!! "Kickstart My Heart" for eksempel Ellers så funker jo Pantera, Metallica (noe av det), Cake (Plata "Fashion Nugget") Foo Fighters er også bra musikk, men Dire Straits er utrolig bra på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå