Ellingsen B. Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 blir setene blanke ? vanskelig å se på bildene eller forblir setene matte og fine som de er fra fabrikk? I min tror jeg det aldri er brukt rens eller noe skinnprodukter da setene er som nye, men på førerstolen er det noen riper på støtteputene som du alltid kommer borti (svakhet på e46 sportsstolene) Skulle gjerne fresha opp de nuppene og ripene der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 blir setene blanke ? vanskelig å se på bildene eller forblir setene matte og fine som de er fra fabrikk? I min tror jeg det aldri er brukt rens eller noe skinnprodukter da setene er som nye, men på førerstolen er det noen riper på støtteputene som du alltid kommer borti (svakhet på e46 sportsstolene) Skulle gjerne fresha opp de nuppene og ripene der.. De blir ikke blanke nei. Jeg brukte en "klarlakk" som var 50% blank og 50% matt. Så de blir slik som de var fra fabrikk. Kanskje en liten fargeforskjell. Er vanskelig for de å blande fargen nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 blir setene blanke ? vanskelig å se på bildene eller forblir setene matte og fine som de er fra fabrikk? I min tror jeg det aldri er brukt rens eller noe skinnprodukter da setene er som nye, men på førerstolen er det noen riper på støtteputene som du alltid kommer borti (svakhet på e46 sportsstolene) Skulle gjerne fresha opp de nuppene og ripene der.. De blir ikke blanke nei. Jeg brukte en "klarlakk" som var 50% blank og 50% matt. Så de blir slik som de var fra fabrikk. Kanskje en liten fargeforskjell. Er vanskelig for de å blande fargen nøyaktig. har du bilde av hvordan dine ble? Mine er jo egentlig ikke helt køl svarte, men en anelse grått i som det er på "sort" skinn fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Før og etter: Mine var hvite da så er nok lettere å se "feil" i de enn et sort sett. Så slik ut før jeg begynte: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ble jo bra dette da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 det ble bra forskjell ja Men tror jeg venter siden jeg har på følelsen at hvis jeg gjør det så blir setene blanke etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg kjøpte det hos Bohus møbler ( eller hva det nå enn heter) her i trondheim. De fleste møbelbutikkene fører Leathermaster produkter. Og de bestiller det gjerne opp for deg.Du kan også bestille fra http://www.leathermaster.no/ Settet kostet 800kr ca. Det er verd alle penga Gunnar sine seter vil trolig bli som nye Fåes i de fleste farger, men de vil helst ha en fargeprøve , et bilde kan sendes på email. Takker til julian ( mexos) for tipset om dette produktet Hvor mange ml farge var i settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå