Gå til innhold

Hjelp. Lys sluttet å virke.. E36.


marararius
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.. Ja, nå i kveld har noen av lysa på bilen min sluttet å virke.. Kupèlysene virker ikke. Og ikke venstre lykta forran, når jeg har på bare parklys. Nær og fjærn virker.. Og venstre baklykt virker ikke.. Noen som vet hva det kan være? Litt frustrert, siden jeg skal på langtur i morgen. :\ Sikring?

Takker MYE for hjelp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar av lokket på sikringsboksen på venstresiden av bilen (øverst til høyre når du står foran motorrommet) Så vil du se at på toppen av sikringene inni boksen er det en liten tynn ståltråd. Hvis den ståltråden er røket er sikringen gått. Da skjekker du hvilket tall som står på siden av sikringen. Det er antall ampere på sikringen, altså hvor sterk den er. så bytter du den ut med en sikring i lik størrelse. skal stå noen sikringer ekstra i sikringsboksen. lykke til :) Iogmed at du har angeleyes og begge er gått samtidig er det nok en sikring og ikke pærene som er gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var samme problem på 328'n som jeg solgte..

Eller det var kun venstre parklys som ikke virket!

Jeg vet ikke hva det var, plutselig så funket det igjen...

Gi en lyd hvis du finner feilen da, så kan jeg gi beskjed til han som kjøpte bilen min :wink:

Er de angel eyesene dine hella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var samme problem på 328'n som jeg solgte..

Eller det var kun venstre parklys som ikke virket!

Jeg vet ikke hva det var, plutselig så funket det igjen...

Gi en lyd hvis du finner feilen da, så kan jeg gi beskjed til han som kjøpte bilen min :wink:

Er de angel eyesene dine hella?

Nei det er Sonar vel :) Hehe.. Nå har det sluttet å funke igjen, og det ble ikke noe tur i dag.. Tar det til mandag. Håper på å finne feilen før da :\ Noen ideèr om hvor jeg kan begynne å lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...