Boddiz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Pent! Hvor langt har denne trillet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 gratulerer med en hinsides flott e30. får virkelig lyst på e30 igjen når en ser disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den har trillet 229000 cirka nå, med fullt sevicehefte frem til cirka 205 på BMW i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ok, da kommer den til å trille en god stund til med andre ord Prøv å følge servicene du også da. Hadde vært artig med en e30 som har trillet over 300k om noen år med fult servicehefte! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 meeeget pen! sorte de-lykter blir bra! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Spørs vel om jeg kommer til å følge service men, koster litt mer enn det smaker på en så gammel bil, men det er jo artig at det er så langt som det allerede er syntes jeg. Er to eiere i Tyskland, og begger er født før 1950, så den er vel ikke direkte grisekjørt heller, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Grattulerer med pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 gratulerer med fin bmw, den såg meget velholdt utifra bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Knall fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den var strøken! Hvordan ser den ut innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har ingen bilder av interiøret her nå, men den er helt fin innvendig bortsett fra et hull på sidestøtten på førersetet, men har nytt trekk til hele ryggen som skal på der. Ellers er det vanlig grå/sort interiør med sportsseter og M-tech II ratt, samt M-girkule i skinn fra E36. Også er det jo svart inntertak på disse bilene, veldig mye penere enn lyst spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Grattis mtech2 er aldri feil, min favoritt blant bmw'ne, ville mer hatt en mtech 2 en m3 tror jeg. patrick: kjøpte du mtech2'n te thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er en jeg kjenner som også har sagt det at han syntes M-tech II er finere enn M3, men det kommer vel helt an på bilen egentlig, fine biler begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Pen bil og oppsiktsvekkende uttalelser gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Grattis mtech2 er aldri feil, min favoritt blant bmw'ne, ville mer hatt en mtech 2 en m3 tror jeg.patrick: kjøpte du mtech2'n te thomas? Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå