Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakka me en fyr ang en motor til salgs. Han visste ikkeom det var m50 eller m52, men han sa den var av den nye typen, med kjededrift og en sen utgave av vanos. Er det m50 eller m52 da? (er 325i)

Skrevet

Du ser forskjell på med og uten vanos ved at motorer med vanos har en ekstra kul i forkant. Dårlig forklart. Men er ikke m52b25tü med dobbel vanos da?

Skrevet

Ja du får M50 med Vanos også, tror dette bare gjelder M50B25 motoren, ikke M50B20 correct me if i'm wrong

Jepp correct you. :)

Jeg har en M50b20 med vanos. Vanos kom i 93 på m50. Så m50 uten vanos er eldre enn 93. Det enn kan gjøre er å legge inn data på online ETK får å eventuelt se hva enn har. Ellers så er det fint bilde av den klumpen foran som er vanos om enn klikker på linken vanos i linken på autopower. Mener vanos betegnelsen er f,eks m50b20TU ?

M52b20 har vel enkel vanos men i 99 tror jeg den kom med dobbel vanos.

correct me if i'm wrong :wink:

Skrevet

Ja du får M50 med Vanos også, tror dette bare gjelder M50B25 motoren, ikke M50B20 correct me if i'm wrong

Jepp correct you. :)

Jeg har en M50b20 med vanos. Vanos kom i 93 på m50. Så m50 uten vanos er eldre enn 93. Det enn kan gjøre er å legge inn data på online ETK får å eventuelt se hva enn har. Ellers så er det fint bilde av den klumpen foran som er vanos om enn klikker på linken vanos i linken på autopower. Mener vanos betegnelsen er f,eks m50b20TU ?

M52b20 har vel enkel vanos men i 99 tror jeg den kom med dobbel vanos.

correct me if i'm wrong :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...