Torek Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Akkurat det tenkte jeg på også Det tok seg veldig bra ut og er ikke ofte man ser på E30. Nydelig bil!
Daniel07 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Alt er til salgs for rett pris... Hvor SirKuS i verden er Rett pris i denne sammenhengen ville du tro? (Ok, det var et skrulle spørsmål, men la oss si at jeg dunket på din dør med en konvolutt inneholdene... Ja la oss si, kun for fornøyelsens skyld..) Nei... den kan jeg heller sende deg på pm. La meg si det på en annen måte: En GOd dEl penger... U know .. $
Daniel07 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Enig der. Den var finest sort. Synes den var penest med alpina felgene også, det er godt vi har forskjellig smak. Karen har god smak ivertfall.
Even_e30 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 selger vel monovisker på koed... ca 600 kroner tror jeg.. står at de e utgået
Daniel07 Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Sjekk schmiedmann i Skien, er du heldig så har de.
Anders_w Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 sykt rå og gjennomført bil i mine øyne..ikke noe så alle andre har. Hvis du har kjøpt monoviskeren ny så lurer jeg på hvor du fikk tak i den og hva du måtte gi..? M.v.h Nå fikk jeg meg nytt skrivebordsbakgrunn og eller så lager man bare en selv:) man kapper det ene staget (det flate) sveis inn en bit på 1cm, ergo du får lengre vandring på motoren, så bare justerer du på kransen på motoren hvor du vil den skal stoppe osv:) peace of cake:)
Anders_w Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Alt er til salgs for rett pris... Hvor SirKuS i verden er Rett pris i denne sammenhengen ville du tro? (Ok, det var et skrulle spørsmål, men la oss si at jeg dunket på din dør med en konvolutt inneholdene... Ja la oss si, kun for fornøyelsens skyld..) Nei... den kan jeg heller sende deg på pm.La meg si det på en annen måte: En GOd dEl penger... U know .. $ tar det på pm i tilfelle:) den konvolutten burde være sVæÆÆR:) hehehe
FTE Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Vil du røpe hvor du har fått tak i de felgene? Hadde egentlig tenkt på OZ Futura 8,5 og 10x17" men de er så svindyre og vanskelige å få tak i, tenkte dette kunne være et alternativ
Alecken Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Lakken gikk i ett med lyktene... utrolig gjennomført!
Sandersen Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Ble rått dette gikk jeeeekli bra og, skvatt nesten litt da du kom sidelengs bortover fresk som faen!
Riviera Skrevet Juni 10, 2008 Skrevet Juni 10, 2008 Disse Tramontfelgene er vel ca litt dyrere enn OZ. far sier....dette er det desidert kuleste jeg har kjørt hjem fra mappingen.. stein rått. overraskende at Anders kan vurdere salg, ettersom dette har vært hans øyensten siden han var 17år, MEN han har jo fått en annen øyenstem også da! men, men som han sier, alt kan være tilsalgs. Bilen er ihvertfall rå fort gjort å lage den sort igjen da når man er lei.....
Anders_w Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 her er min største øyensten:) til dere som lurte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå