Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg på også:) Det tok seg veldig bra ut og er ikke ofte man ser på E30. Nydelig bil!

Skrevet

Alt er til salgs for rett pris... Hvor SirKuS i verden er Rett pris i denne sammenhengen ville du tro? (Ok, det var et skrulle spørsmål, men la oss si at jeg dunket på din dør med en konvolutt inneholdene... Ja la oss si, kun for fornøyelsens skyld..) Nei... den kan jeg heller sende deg på pm.

La meg si det på en annen måte: En GOd dEl penger... U know .. $ :roll:

Skrevet
sykt rå og gjennomført bil i mine øyne..

ikke noe så alle andre har.

Hvis du har kjøpt monoviskeren ny så lurer jeg på hvor du fikk tak i den og hva du måtte gi..?

M.v.h

:D

Nå fikk jeg meg nytt skrivebordsbakgrunn og :D

eller så lager man bare en selv:) man kapper det ene staget (det flate) sveis inn en bit på 1cm, ergo du får lengre vandring på motoren, så bare justerer du på kransen på motoren hvor du vil den skal stoppe osv:) peace of cake:)

Skrevet
Alt er til salgs for rett pris... Hvor SirKuS i verden er Rett pris i denne sammenhengen ville du tro? (Ok, det var et skrulle spørsmål, men la oss si at jeg dunket på din dør med en konvolutt inneholdene... Ja la oss si, kun for fornøyelsens skyld..) Nei... den kan jeg heller sende deg på pm.

La meg si det på en annen måte: En GOd dEl penger... U know .. $ :roll:

tar det på pm i tilfelle:) den konvolutten burde være sVæÆÆR:):) hehehe

Skrevet

Vil du røpe hvor du har fått tak i de felgene? Hadde egentlig tenkt på OZ Futura 8,5 og 10x17" men de er så svindyre og vanskelige å få tak i, tenkte dette kunne være et alternativ :)

Skrevet

Disse Tramontfelgene er vel ca litt dyrere enn OZ.

far sier....dette er det desidert kuleste jeg har kjørt hjem fra mappingen.. stein rått.

overraskende at Anders kan vurdere salg, ettersom dette har vært hans øyensten siden han var 17år, MEN han har jo fått en annen øyenstem også da!

men, men som han sier, alt kan være tilsalgs. Bilen er ihvertfall rå

fort gjort å lage den sort igjen da når man er lei.....

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...