Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet
syns synd på han jeg,har du ikke noe pent å si så fuck off

Lager du tråder om bilen din her på bimmers må det være mulig å kommentere på de og.

Skrevet

Jøss, ekke denne tråden død ennå? hehe. Denne ble bare til for at andre brukere skulle tenke seg litt om før de pøser ut med dritt om biler her inne. Ikke bare mine. Er jo helt greit at ikke alle kan like alle biler her inne, men går jo an og kanskje formulere det på en human måte lol.

Skrevet

Kva bilar som fell i smak her inne er det ingen mal på etter mine erfaringar. Nokon likar ikkje mora og nokon likar i alle fall ikkje dattera. ;)

....det var i alle fall eit breidt utvalg av BMW i den gården.

...ellers så var det ein litt passiv og provoserande start på det heile frå trådstartar, så tråden måtte bli litt negativ.

Skrevet

Altfor mye bruk av hønsenetting! Den to-delte lakken på cab'en var heller ikke helt min smak, ei heller de sotede baklyktene.

Lyktelistene på den nederste bilen:(

Prikken over i'en var de to ekstra lyktene i fronten på E30'n:( Men ser ut som du bor litt på landet, og da er det kanskje ikke allverdens med gatebelysning? Så da får man heller ofre frontutseendet mot muligheten til å se et rådyr eller skogens konge:D

Uansett er det her min mening, som ikke betyr en dritt siden det er/var DINE biler! ;)

Er du fornøyd selv kan du bare lukke ørene og smile innvendig:D

Skrevet

Update: Hønsenettingen er fjerna på samtlige biler. Xtralysa på ix er montert bak grillen og ikke synlige lengre ( jepp, jeg bor i griselendte strøk)

Tråden var i utgangspunktet en tråd på mine bmwer, men etter masse rein drittslenging forandret jeg tråden til den store drittslenger tråden. At dere kanskje mener at alugitter osv ikke er fint er det bare og skrive det, for all del. Og si dere kanskje ikke syntes den og den løsningen var helt i din/deres smak. Tåler det, men enkelte kommentarer kunne vært spart fra og bli skrevet inn her. Er bare det jeg mener.

Men vil gjerne legge hele denne tråden DØD nå.....

Skrevet

Men vil gjerne legge hele denne tråden DØD nå.....

Nesten litt trist, da - konseptet var jo ytterst originalt.

Noe av det jeg finner mest interessant, var den store mengden med Automote-reklame - kanskje noen ser Conan-bygg som en alvorlig konkurrent?

Ellers synes jeg at hvite E30 cabrioleter er flotte. Og ja, mørkerøde skinnseter tar seg bra ut i en hvit bil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...