Mauro Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 E46 cabro er pent, E46 cabrio med M pakke er ennå bedre, og E46 med alt dette og Estoril farge er HOT!!!En ekstremt riktig farge på bilen din, litt mer usikker på felgene. Kvinnen ser jo fornøyd ut også, men pokker, ikke parker caben ved siden av søplebøttene da mann hehe. Grattis med nydelig bil, gled deg til våren! Er dette 320i? Hehe, takk takk! Hvilke søppelbøtter? Og er det noen som kan hive opp ett bilde av en e46 cab med sota vinduer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Blir det noe bra om jeg soter alle vinduene ? Vurderer å få det gjort i dag... Jeg ville aldri gjort det. Ser bare komisk ut når du kjører uten tak, med vinduene oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Her bl.a. Bilen er for fin til å ha en photoshoot ved siden av søppel mann, da kunne du jo like gjerne satt den ved siden av en Auda da jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hahaha... med cab kan du jo ikke kjøre med vinduene oppe, og taket nede... ser latterlig ut så en cab med sota ruter, så ikke værst ut... men alt er jo relativt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 hahaha... med cab kan du jo ikke kjøre med vinduene oppe, og taket nede... ser latterlig ut så en cab med sota ruter, så ikke værst ut... men alt er jo relativt! Hehe, du har ikke kjørt mye cab du skjønner jeg!? Skal man over 50km/t blir det fort ubehagelig å kjøre lengre turer uten Windshot og vinduer.. Edit: Er selvfølgelig enig i at det ser mye bedre ut med vinduene nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Her bl.a. Bilen er for fin til å ha en photoshoot ved siden av søppel mann, da kunne du jo like gjerne satt den ved siden av en Auda da jo. Vel, ville bare ta bilde av når dama gjorde rent Jeg bor jo her så... Hehe, søppla står bare der hehe.. Lurer på om jeg skal bestille scorpion eksos fra koed... Er fortsatt i tvil om den sotinga av vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 lakk søppeldunkene estoril blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 lakk søppeldunkene estoril blå! Enig! Dama de ser ut som om hun blir rygga på -flire-, enten det eller har velta over bilen, alt annet enn at hun vasker vogna mann - hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 hahaha... med cab kan du jo ikke kjøre med vinduene oppe, og taket nede... ser latterlig ut så en cab med sota ruter, så ikke værst ut... men alt er jo relativt! Hehe, du har ikke kjørt mye cab du skjønner jeg!? Skal man over 50km/t blir det fort ubehagelig å kjøre lengre turer uten Windshot og vinduer.. Edit: Er selvfølgelig enig i at det ser mye bedre ut med vinduene nede har nok det, men hva er vitsen med å kjøre med taket nede og vinduene oppe, har du ikke cab for å få luft? og når det blir kaldt kan du ta opp taket... men hva gjør det om du har sota vinduer når du kjøre på motorveien? går jo så fort uansett hehe... men skjønner hva du mener... har blitt forkjøla x antall ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 ja, altså! du kunne jo sagt at det var du som var mauro... du sa bare, har den cabben, jeg kjenner flere med cab hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 ja, altså! du kunne jo sagt at det var du som var mauro... du sa bare, har den cabben, jeg kjenner flere med cab hehe Fatta du ikke det før nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 nei... hehe... gjorde ikke det... måtte sende melding til morten og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 What to do?! Kjøpe M3 etter eller før sommeren ? E36 that is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Skal du selge den nydelige caben din? Fy fy Markedet er nok best nå om dagen, så det er antakelig lettere å få solgt.. Men hvis du ikke har hastverk hadde jeg ventet til høsten og hatt glede av sommersola uten tak - det skal iallefall jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Skal du selge den nydelige caben din? Fy fy Markedet er nok best nå om dagen, så det er antakelig lettere å få solgt.. Men hvis du ikke har hastverk hadde jeg ventet til høsten og hatt glede av sommersola uten tak - det skal iallefall jeg gjøre Lufter tanken ihvertfall. Har på en måte lyst, å på en annen måte ikke. Vet liksom ikke om jeg nedgraderer, eller oppgraderer bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå