Ole@Automote Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Ser ikke noe galt med hekken her jeg http://www.nettavisen.no/bil/article1375966.ece
lloydsb Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Ser ikke noe galt med hekken her jeg http://www.nettavisen.no/bil/article1375966.ece Du er litt rask i avtrekkern for all del, rå og deilig bil, men en helt annen bil i coupe...!
BoSJo Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Det eneste jeg ikke kan fatte og begribe med M3, hvorffor sitter eksos potterne så tet. Er mye pener hvis de sitter ute i hver side, ser mye mere muskuløst ut. Men jeg vil da gjerne ha en for det da
Robin Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Syntes denne ble tøff nok som 4 dørs også jeg. Liker denne mer enn feks m5.
SteffenM2 Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Nei og nei! M5 er og blir den eneste M bilen med 4 dørs, M3 skal være rein racer!
oddis Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Der er jeg helt enig SteffenM2! Hva skal man med en M3 med 4 dører, da de har utvikler noe som heter EMFEM til det bruket!?
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 BMW begynner og ligne Japsebil... Skummelt..
Ole@Automote Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 BMW begynner og ligne Japsebil...Skummelt.. FEIL!!! det er japsene som ligner på BMW Bare de ikke begynner å ligne på Amerikanske biler sier nå jeg
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Phss, bortsett fra interiøret og mesteparten (ikke hele) av fronten, var hele sulamitten en slags Japsedoning... (og felgene da, selvfølgelig..) Møkklei de kjedelige kurvene BMW har utsatt mange av bilene sine for i det siste.. Kunne like så greit ha kurvet ut fronten litt, satt på noen Japsefelger, og limt et Kia emblem i front og bakende.. Hadde ikke tenkt meg om to ganger hadde jeg sett bilen.. Falt meg helt naturlig inn..
Dirty Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Dønn kjedelig, fin var den heller ikke! Faen begynner å tvile på bmw og sine nye biler!
mknard Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Der er jeg helt enig SteffenM2!Hva skal man med en M3 med 4 dører, da de har utvikler noe som heter EMFEM til det bruket!? m3 skal komme kun i coupe synest jeg også, slik som e46
hagenisse Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 M3 skal være rein racer! Ingen av M-bilene er noen racere lengre. Og de BMW'ene som faktisk er race-biler er jo gjerne 4-dørs også..
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Ingen av M-bilene er noen racere lengre. Og de BMW'ene som faktisk er race-biler er jo gjerne 4-dørs også.. Alt er relativt, men når gentlemannsracere som f.eks Bentley Continental GT Speed er noe så til de grader hurtigere enn f.eks E60 M5 begynner man å lure litt på hva M-konseptet står for. Continental GT Speed har iht. CAR relativt fornuftige kjøreegenskaper tiltross for vekten på 2350 Kg... 0-100 Km/t går løs på 4,3 sekunder og topphastigheten er i området rundt 325 Km/t. Poenget i denne sammenhengen er naturligvis ikke å ha mest mulig effekt eller den hurtigste akselerasjonen, men at BMW bør sørge for at M-modellene er best i et eller annet... om ikke annet for imagets skyld. Nå mangler det bare at det også kommer en E91 M3... for det er åpenbart det BMW ønsker å være best til... bygge alminnelige familiebiler med litt ekstra motor og fremragende kjøreegenskaper... så hvorfor ikke hoppe helt ut av skapet ?... BMW´s mest sportslige modeller er i dag Z4 M Coupe/Roadster... fine modeller, men kanskje ikke helt hva man forventer av BMW...
Hakon Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Syns det er flott at de lager en 4-dørs variant... Coupe'en ser selvsagt litt bedre ut, men ufattelig upraktisk om man faktisk har familie eller venner. Forstår ikke at du kan kalle Bentley Continental GT for en gentlemannsracer. Conti GT er jo selve definisjonen på en vulgær og harry bil. En ekte gentleman vil aldri finne segselv i en VW Bentley Conti GT. En ekstremt pretensiøs bil som er forbeholdt de nyrike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå