Gå til innhold

Nye M3 som firedørs

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

Forstår ikke at du kan kalle Bentley Continental GT for en gentlemannsracer. Conti GT er jo selve definisjonen på en vulgær og harry bil. En ekte gentleman vil aldri finne segselv i en VW Bentley Conti GT.

En ekstremt pretensiøs bil som er forbeholdt de nyrike.

Jeg er personlig helt enig med deg, men jeg er stygt redd for at dagens bilkjøpende puplikum oppfatter den som en slags gentlemannsracer på linje med Aston-Martin DB9, Jaguar XKR, Mercedes-Benz CL63 AMG og til en hvis grad BMW E63 M6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at du kan kalle Bentley Continental GT for en gentlemannsracer. Conti GT er jo selve definisjonen på en vulgær og harry bil. En ekte gentleman vil aldri finne segselv i en VW Bentley Conti GT.

En ekstremt pretensiøs bil som er forbeholdt de nyrike.

Jeg er personlig helt enig med deg, men jeg er stygt redd for at dagens bilkjøpende puplikum oppfatter den som en slags gentlemannsracer på linje med Aston-Martin DB9, Jaguar XKR, Mercedes-Benz CL63 AMG og til en hvis grad BMW E63 M6.

Jeg skulle til å nevne DB9 som den ultimate gentlemannsracer. Mer subtil og elegant bil finnes ikke. En Jaguar XK er også en meget velegnet bil for en gentlemann. Jeg syns desverre Rolls Toyce har blitt litt for voldsomt.

Når man først snakker om Rolls Royce. Husker en top gear episode (rettere sagt episode 7, sesong 2) hvor Stuart Hall tester en Rollys Royce Silver Cloud. Mer gnetlemann enn det blir det ikke. Herlig hvordan han referere til bilen som "the cloud" Må sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...