Stilzkin 86' Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 larserso, Hvorfor skulle det gjelde f.eks. Hartge dersom det er BMW som kjører denne "kampanjen"? Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg at alt av kopifelger kan stanses. Da må BMW i så fall gå i samarbeid med Hartge, ACS, Hamann, Alpina, etc. Det kan godt teknes at GS har pingla ut, siden de tross alt eies av en BMW-forhandler (Bavaria), men andre felgforhandlere tror jeg neppe det vil skje hos. De sa at de ville slutte med alle typer replica-felger som kunne "linkes" mot BMW. Om flere felgleverandører enn BMW har gått sammen om denne kampanjen eller om GS har bare satt en strek pga eierskap vet jeg ikke. Om de slutter med alle replica og det kun er BMW som har begynt å saksøke vil jeg tro at det ikke vil være vanskelig å få tak i hos andre. Dette kan jo også medføre at det blir mer vanlig med "look-alike" felger som altså ligner på en dyrere felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Man får jo heller ikke noe særlig med emblemer til felgene heller. Før fikk man jo skiftet senterkoppene til produsentenes merker og det får du ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Man får jo heller ikke noe særlig med emblemer til felgene heller. Før fikk man jo skiftet senterkoppene til produsentenes merker og det får du ikke lenger. Jeg har skiftet senterkopp på de felgene jeg kjøpte for 2 år siden samt de nye replica felgene mine skal leveres med BMW senterkopp. så tror det bare er forskjellig praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå